Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2008 11:03 - Сутешни монолози
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 909 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2012 18:25


Сутрешни монолози

image

Понеже мрачна е утробата на утрото
ще ме възкръсне ароматът на кафето.
И "вчера" ще ми се повтори пак и в “утре“-то,
неслучено, неказано и докъдето.


Дори и котката на моя зид от камъни,
най-аметистовите ириси да има,
пак няма да се случа никому и няма ме,
в аналите на идващата вече зима.


И днес след котешките стъпки под чимшира ми,
ще се подреждат, в пъзел от мълчания,
несбъднатите още думи за намиране
и всичките ми неми колебания.


И колкото и пръсти да протяга утринта,
ще топля моите в недоизпита чаша,
ще доживея слято казана до вечерта,
без думичка на някого да кажа...

Радост Даскалова

18.11.06


Тагове:   Монолози,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061125
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621