Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2009 19:21 - Непреводима лексика
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 1108 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 03.10.2012 11:40


Непреводима лексика

Оттук насетне всеки ден ще ми е подарен,
макар ръката ти е още много моя фраза.
Макар съм ударение от жеста на бохем,
а думите ми - в статус "тихи луди в лоша фаза".

Ще съм заетата седалка в някой автобус,
ще гледам как лицето ми се стича по стъклата,
как губя го и как презрява плодовият вкус
на корена ми - онзи архаизъм непонятен.

От днес нататък списъкът ти с окончания
ще преброява спирките, оставащи до вкъщи.
И ще вали...и ще вали от отчаяние,
че вече лексиката ни не е една и съща.
.

image




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Автор-състояние-текст-свят
26.11.2009 21:41
"I showed you the answers, now here's the door ..."
----------------
"Seems like we never started..."
----------------------------
Така ли е?
Ризомата е свят на множествеността, където всяко нещо води към всяко друго и произтича от всяко друго. В ризомата, подобно на интуицията на китайската философия (разбира се, от съвсем различни основания) “няма моменти и позиции”, няма единици и същности. Основното е линията, връзката.
Бих нарекла този текст квантов, защото докосва до квантите на речта,.А те са твърде сложни и лични/както и в музиката/.
НО. Има две думички за които превод не трябва.Казани Лично-винаги/съвсем не е барутен погреб/ са като разковниче.Звукът сякаш сам се ражда, думите сами се подреждат.....
/егото нека се обеси на собствената си примка/.За когото.....
Подобно на квантовата физика и тук включването в процеса на четене изменя самото четиво, изменя и самия читател и дори изменя автора.И още....и още много...което ще премълча.......

_______________
Невероятен текст!
Благодаря Даскалова!

л.
цитирай
2. lila - Благодаря!
27.11.2009 19:17
Аз...не съм много умна и не зная дали това горе е квантов текст, но ти благодаря, че ме накара да осъзная...
Съвършено верно е! - Написаното по някакъв невероятен начин променя мен! Трудно е за вярване, но наистина е така...
Благодаря ти от все сърце за този анализ!
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061058
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621