Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2015 16:05 - Там, където винаги е есен
Автор: erato7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16348 Коментари: 35 Гласове:
93

Последна промяна: 15.06.2016 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

Природата прелива от любов.
Отново се приготвя за отмора

в дървесните корони вятърът суров
омайно свири той на влюбените хора.

И цветовете огнено изгряват във гората,
листата вятърът превръща в пеперуди,

които нежно после падат на земята
и капки дъжд по тях полепват като изумруди.

А двамата се любят с тяло и с очи,
в копнежа си да стигнат до небето,

целувки страстни, с вкус на истински сълзи
прославят огнената диря на сърцето.









Гласувай:
97



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Красива и тъжна балада, нежни, в...
29.06.2015 17:26
Красива и тъжна балада, нежни, вдъхновени от истинско чувство стихове! Винаги е есен, когато любовта си отива - и винаги е тъга. Но остава красивият спомен - и надеждата, че пролетта пак ще се завърне - винаги се връща при нас! Поздрави, Ерато! Хубава вечер!
цитирай
2. getmans1 - Поздравления, дори технически по ...
29.06.2015 17:59
Поздравления, дори технически по чудесен начин си пипнала нещата цветна гора, мисли и чувства!
Дори и аз схванах за какво става въпрос :))))))))))
цитирай
3. erato7 - Красива и тъжна балада, нежни, в...
29.06.2015 19:21
donchevav написа:
Красива и тъжна балада, нежни, вдъхновени от истинско чувство стихове! Винаги е есен, когато любовта си отива - и винаги е тъга. Но остава красивият спомен - и надеждата, че пролетта пак ще се завърне - винаги се връща при нас! Поздрави, Ерато! Хубава вечер!


Мила Вени, благодаря! Всеки коментар, написан от теб ми е много скъп и е чакан с нетърпение!
Вече съм във ваканция и прочетох първата за тази почивка книга - бестселъра на Анхелес Ибирика "Там, където винаги е есен". Откровението, което написах е инспирирано именно от него.
цитирай
4. erato7 - Поздравления, дори технически по ...
29.06.2015 19:23
getmans1 написа:
Поздравления, дори технически по чудесен начин си пипнала нещата цветна гора, мисли и чувства!
Дори и аз схванах за какво става въпрос :))))))))))


Това може само да ме радва, getmans1!:)))
Благодря ти!
цитирай
5. emi1ts - Вълнуваща
29.06.2015 21:44
дъга от красиви емоции и цветове!Благодаря мила Ерато!За прекрасната песен също!Приятна вечер!
цитирай
6. travell - :)
29.06.2015 22:43
Това целувките с "вкус на истински сълзи" на края малко ме обърка, но иначе чудесно.
Всички сълзи са истински, но се различават по химичен състав, в зависимост от състоянието на човека в момента на проливането. Дали ще са от радост, от болка или от нарязан лук и т.н. малко се увлякох извън темата :)))))))
цитирай
7. planinitenabulgaria - Една приятна емоция чрез този стих достигна до мен в бездуховната Америка,
30.06.2015 05:28
Поздравления за стиха! Тук ще имам повече възможности да отварям блога след продължително отсъствие от него.
Поздравления,
Коста
цитирай
8. erato7 - дъга от красиви емоции и цветове...
30.06.2015 10:19
emi1ts написа:
дъга от красиви емоции и цветове!Благодаря мила Ерато!За прекрасната песен също!Приятна вечер!


И аз благодаря, мила Емичка, за разбирането и посещението!
цитирай
9. erato7 - Това целувките с "вкус на и...
30.06.2015 10:22
travell написа:
Това целувките с "вкус на истински сълзи" на края малко ме обърка, но иначе чудесно.
Всички сълзи са истински, но се различават по химичен състав, в зависимост от състоянието на човека в момента на проливането. Дали ще са от радост, от болка или от нарязан лук и т.н. малко се увлякох извън темата :)))))))


Пътнико, имаш свободата да тълкуваш написаното от мен, както си искаш!:)))
Благодаря, че се отби при мен!
цитирай
10. erato7 - Поздравления за стиха! Тук ще имам ...
30.06.2015 10:26
planinitenabulgaria написа:
Поздравления за стиха! Тук ще имам повече възможности да отварям блога след продължително отсъствие от него.
Поздравления,
Коста


Благодаря ти, Приятелю, знаеш колко ме радват твоите посещения!
Прегръдка за сладката Емичка, надявам се, че я слушаш!:)))
цитирай
11. litatru - :) Здравейте!
30.06.2015 11:08
Хареса ми всичко - и музиката.
Поздравление!
Литатру!
цитирай
12. erato7 - Хареса ми всичко - и музиката. По...
30.06.2015 11:26
litatru написа:
Хареса ми всичко - и музиката.
Поздравление!
Литатру!


Благодаря! От сърце пожелавам успех на предстоящата изложба в чужбина!
цитирай
13. faktifakti - леещ се като есенен дъжд стих,
30.06.2015 15:12
поздрави :)
цитирай
14. erato7 - поздрави :) Евичка, много ме ...
30.06.2015 18:01
faktifakti написа:
поздрави :)


Евичка, много ме зарадва твоята оценка!
Благодаря ти!
цитирай
15. stela50 - Красиво, нежно... тъга, копнеж... любов.
30.06.2015 19:39
Прекрасенп стих, Слънчице... вълнуваща балада...
Прегръдки !
цитирай
16. erato7 - Прекрасенп стих, Слънчице. . . в...
30.06.2015 19:43
stela50 написа:
Прекрасенп стих, Слънчице... вълнуваща балада...
Прегръдки !


И аз си те прегръщам с благодарност, скъпа Таничка!
цитирай
17. makont - В края на краищата, есента е отразяващо красива!
30.06.2015 21:08
Аз това си харесах. Не обичам дори намека за тъга и раздяла. Виждам натежали от плод дървета и очи грейнали в обич. Зимата се чака с любим, с рамо на което да разчиташ в студените дни. Поздрави и усмихната и спокойна вечер!
цитирай
18. astrojozi19 - Здраввей Ерато!
30.06.2015 23:44
Благодаря ти за изживяването!
цитирай
19. erato7 - Аз това си харесах. Не обичам дори ...
01.07.2015 07:33
makont написа:
Аз това си харесах. Не обичам дори намека за тъга и раздяла. Виждам натежали от плод дървета и очи грейнали в обич. Зимата се чака с любим, с рамо на което да разчиташ в студените дни. Поздрави и усмихната и спокойна вечер!


В откровението няма никакъв намек за тъга и раздяла, Майче. Напротив.
Благодаря ти, че се поспря тук и коментира!
цитирай
20. erato7 - Благодаря ти за изживяването! ...
01.07.2015 07:34
astrojozi19 написа:
Благодаря ти за изживяването!


И аз ти благодаря, Жозетка, за доброто отношение!
цитирай
21. bliz - ... "слепи " сме за още нещо...
01.07.2015 17:15
Търся обяснение за минусчето - толкова е самотно до многото плюсове...Защо ли е там?

Твоята есен е цветна, огнена, сладка като зрял плод. Вярвам на написаното от теб, чета и накрая усещам, че е вече в мен енергията му.

Толкова си харесвана, толкова комплименти, но има една страна, която никой не коментира, "слепи " сме за още нещо, а то е там, в стиха ти - проблясква, пулсира, ухае - нужна е специфична сетивност, а природата не ни е дарила всички с нея...

Поздрави!
цитирай
22. erato7 - Търся обяснение за минусчето - т...
01.07.2015 17:59
bliz написа:
Търся обяснение за минусчето - толкова е самотно до многото плюсове...Защо ли е там?

Твоята есен е цветна, огнена, сладка като зрял плод. Вярвам на написаното от теб, чета и накрая усещам, че е вече в мен енергията му.

Толкова си харесвана, толкова комплименти, но има една страна, която никой не коментира, "слепи " сме за още нещо, а то е там, в стиха ти - проблясква, пулсира, ухае - нужна е специфична сетивност, а природата не ни е дарила всички с нея...

Поздрави!



Блиц, никога не са ме вълнували „+” и „-”в мои постинги. Неведнъж съм казвала за блога, че е моето електронно тефтерче, в което записвам мислите си в рими, които ме спохождат от време на време. Ценя всеки коментар, та било той и критичен, ироничен, саркастичен и т.н.
Благодаря ти за хубавите думи! Радвам се, че ме разбираш! Обичай и бъди обичана!
Сърдечни поздрави!
цитирай
23. pvdaskalov - * ! *
02.07.2015 14:18
Красиво, красиво, красиво!
Текст, музика, картина!
Поздрави!
П и е р
цитирай
24. vilish - Красив изказ ...
02.07.2015 14:30
... на способността ти да усещаш!
Поздрави, мила! :)
цитирай
25. erato7 - Красиво, красиво, красиво! Т...
02.07.2015 18:50
pvdaskalov написа:
Красиво, красиво, красиво!
Текст, музика, картина!
Поздрави!
П и е р


Сърдечни благодарности, чичо Пепи!!!
Много, много ме зарадва!
цитирай
26. erato7 - . . . на способността ти да усещаш! ...
02.07.2015 18:51
vilish написа:
... на способността ти да усещаш!
Поздрави, мила! :)


Благодаря ти, мила Вили!
Сърдечни поздрави!
цитирай
27. kvg55 - Есента е любимият ми сезон. През ...
27.08.2015 22:37
Есента е любимият ми сезон. През есента съм и роден.
Есента е многоцветна и богата на естествени блага.
Кажете ми къде е това "Там, където винаги е есен",
за да отида да живея на това място.
Има нещо загадъчно в това, през лятото да напишеш стихотворение за есента.
Всъщност стихотворението е публикуване през лятото, но може да
не е пиисано тогава. Вие ще кажете.
цитирай
28. erato7 - Есента е любимият ми сезон. През ...
28.08.2015 10:13
kvg55 написа:
Есента е любимият ми сезон. През есента съм и роден.
Есента е многоцветна и богата на естествени блага.
Кажете ми къде е това "Там, където винаги е есен",
за да отида да живея на това място.
Има нещо загадъчно в това, през лятото да напишеш стихотворение за есента.
Всъщност стихотворението е публикуване през лятото, но може да
не е пиисано тогава. Вие ще кажете.


"Там, където винаги е есен" е заглавието на бестселъра на Анхелес Ибирика. Прочитайки го на един дъх, написах това откровение, kvg55.:)))
И аз съм родена в края на есента. Да не би и ти да си зодия Стрелец?:)))
цитирай
29. kvg55 - Зодия Везни съм. През октомври.
28.08.2015 10:18
Зодия Везни съм. През октомври.
цитирай
30. erato7 - Зодия Везни съм. През октомври. ...
28.08.2015 15:32
kvg55 написа:
Зодия Везни съм. През октомври.


Най-хубавата зодия за мъж!:)))
цитирай
31. hel - Вълнуващо си описала красивата ...
31.08.2015 23:43
Вълнуващо си описала красивата есен. Всичко е осезаемо - вятърът, листата-пеперуди, влюбените... И аз обичам този сезон - особено началото.
цитирай
32. erato7 - Вълнуващо си описала красивата ...
02.09.2015 13:01
hel написа:
Вълнуващо си описала красивата есен. Всичко е осезаемо - вятърът, листата-пеперуди, влюбените... И аз обичам този сезон - особено началото.


Такава я усетих есента в романа. Благодаря ти, за хубавите думи, Хели!
цитирай
33. mariniki - прелест...
06.09.2015 01:28
красиво и тъжно... като самата есен...
цитирай
34. erato7 - красиво и тъжно. . . като самата е...
06.09.2015 18:20
mariniki написа:
красиво и тъжно... като самата есен...


Защо "тъжно"?
Щом има любов няма как да е тъжно, mariniki!
Радвам се на твоето завръщане и ти благодаря, че ме посети!
цитирай
35. donchevav - Красиво и тъжно, мисля и аз. . . Любов ...
11.09.2015 18:50
Красиво и тъжно, мисля и аз... Любов в есента - омайно цветна, огнено страстна - като за последно.... Прегръдка, мила Ерато!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: erato7
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2763784
Постинги: 192
Коментари: 7623
Гласове: 102174
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031