Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2010 12:00 - Благодаря!
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 4544 Коментари: 12 Гласове:
11

Последна промяна: 08.04.2010 22:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Благодаря ти diaida! Благодаря ти, "Спаска Спасова"! Благодаря ти, скъпа Надя Милушева, за красивите клипове, за труда, за невероятния вкус на визиите ти!
Светли празници и хиляди благодарности за направеното! ! !

http://www.youtube.com/watch?v=dRCTk6Z4oJY

http://www.youtube.com/watch?v=ySsKy2p7EAQ

http://www.youtube.com/watch?v=b3KKy677HWk

http://www.youtube.com/watch?v=mXRur6QlHfs

http://www.youtube.com/watch?v=k0RcbRpisN4






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanya70 - Поздравления за клипчетата! :)
03.04.2010 12:35
Светли празници, Радост, на теб и любимите ти хора!

ПП. И понеже чух гласа ти в интервюто по "Хоризонт" си мисля, че може да опитате да направите и клипче с твоя глас... струва ми се, че биха звучали много топло стиховете с гласа ти :)
цитирай
2. lila - vanya70
03.04.2010 12:42
за съжаление, ние с diaida не работим в тандем - аз не знаех доскоро дори коя е, докато тя сама на коментар не ми каза...
това, което тя прави е предостатъчно!
и аз съм й безкрайно благодарна за труда!
Светли празници и на теб, Ваня!!!
цитирай
3. ivana59 - Великолепие! Поздравления, Радост!
03.04.2010 17:38
Светлина и вдъхновение!
цитирай
4. lila - -----------
03.04.2010 19:23
Светли Великденски празници, Ивана!
цитирай
5. анонимен - За теб гениална!
03.04.2010 19:42
Здраве и вдъхновение!
С много обич!
Светъл Великден!
________________
л.
цитирай
6. lila - ---------
03.04.2010 19:54
Светли празници, Л.!!
(не съм гениална - ти си!)
цитирай
7. yuliya2006 - МОЯТА ЛЮБИМА ПОЕЗИЯ. . ЗДРАВЕЙ С...
03.04.2010 23:16
МОЯТА ЛЮБИМА ПОЕЗИЯ..ЗДРАВЕЙ СЛЪНЧИЦЕ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
8. lila - -----------
04.04.2010 20:35
Христос воскресе, Джулия Бел!!!

Светли празници!
цитирай
9. анонимен - Толкова съм Радост-на ...
05.04.2010 06:15
Най-напред искам да честитя този светъл празник на всички!
ЧЕСТИТО ВЪЗКРЕСЕНИЕ ХРИСТОВО! НЕКА Е СВЕТЛО В УМОВЕТЕ НИ, ТОПЛО В СЪРЦАТА НИ И ЧИСТО В ДУШИТЕ НИ! БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И ЩАСТЛИВИ!

Благодаря ти, Радост за прекрасните думи, за вниманието и топлината с която посрещаш моите клипчета. Трябва, струва ми се да внеса малко яснота в тази наистина странна случайност, макар да вярвам и вярвам, че всъщност на този свят няма нищо случайно.
... Беше около Коледа. Дни празнични, почивни, дни в които можеш да помързелуваш и да се отдадеш на любимите си занимания. Обичам поезията, обичам онези кратки изречения събуждщи дълги размисли. Така реших да се "поразровя в нета". Явно съм имала късмет в този ден! Попаднах на стих "Купи ми за Коледа", публикуван в блог, но не този на Радост. Естествено ме грабна на секундата, толкова близко усещах всичко, толкова ми беше познато, все едно четях свой дневник написан в рими. Веднага направих клипчето, дори не се замислях, дето се казва "на един дъх". Беше време да го кача в тюбчето и тогава ... ами аз нямах ни най-малка представа чии са стиховете! Започнах да търся отново и така попаднах на този блог на Радост - "Малко поезия нощем". Всъщност наистина беше нощем! Трябва да призная, че откривайки стиховете на Радост, изчетох всичко ... от игла до конец и всеки следващ ми харесваше повече. За мен няма обяснение за това, то е както при влюбването от пръв поглед, колкотои да е неуместно сравнението. Стилът, изказът, думичките, фантазията дори бяха толкова близо до мен, че имах чувството, че някой е чел мислите ми и ги е поставил в рими. Бях очарована, щастлива, но и някак обнадеждена, защото за мен съществуването на Радост беше и едно доказателство, че явно ОЩЕ ИМА ПОЕТИ пишещи с души, а не с химикалки. Смея да кажа, че съм интуитивна и няма начин да не ми въздейства нещо красиво, истинско и спонтанно. Такива са стиховете на Радост. Тя е толкова директна, искрена, непосредствена и едновременно описателна, живописна и фантазьорка, че ...
цитирай
10. анонимен - ...
05.04.2010 06:31
ме спечели завинаги! Мога само отново да й пожелая много фантазия, море от чувства с което да залее нашите нетърпеливи очаквания за нови стихове! Здраве и късмет на цялото семейство! Лично щастие, обич и топлина, които тя заслужава до "последната буква"!

р.р. Като неспасяема фантазьорка и измислячка :)) съм на линия за всякакви идеи и експерименти! Записи ли ще правим, ще рецитираме ли стихове, ще ги записваме ли, каквото и да е, аз съм online, докато съм "от правилната страна на тревата" :)))
Още веднъж, благодаря ти Радост, че прие с толкова топлина и разбиране клипчетата ми, но просто нямах сдържане! Искрено се надявам наистина да са ти харесали!
цитирай
11. анонимен - Хич не съм анонимна!
05.04.2010 06:32
Diaida съм, Спаска Спасова и Надя Милушева :)))
цитирай
12. lila - Да!
05.04.2010 14:06
Да, не си анонимна, Надя Милушева! Няма човек от нашето поколение, който да не си спомня с умиление Спаска Спасова от филма "Рицарят на Бялата Дама". Да не си спомня онова лъчезарно дете, оставило белег в душите и умовете ни...Да не се връща към себе си-детето чрез нея.
И нищо чудно, че стихчетата ми ти звучат като твой дневник! - Аз също опазих детето в себе си и гледам на света през очите му...И неминуемо е, хората държащи се здраво за детството през депресиращото битие, да не резонират сходно на мислите, думите и визиите си!
И, понеже е един от най-светлите християнски празници, ти благодаря за красивите жестове, за духовната близост и добрите думи! Здраве, живот и добруване както на теб, така и на всички твои близки!
Защото най-важното в християнската религия (а предполагам, че и в останалите религии) е да се отнасяш към другите, както самият ти искаш да се отнасят с теб!
Добрина за добрина!
И това е единствения възможен начин за положителна промяна на заобикалящото ни...
Благодаря, Наде...от цялата си душа - Благодаря ти!!!

п.п. И...давай да даваме!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062936
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621