Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2010 18:09 - На амбразурата
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 1785 Коментари: 2 Гласове:
18

Последна промяна: 16.05.2010 18:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

никого не съм мразила толкова
колкото теб обичам.
и лагерувам над движещи се пясъци,
а останалото е театър -
за да си замажа очите.

сигурно съм по-тъжна и от тромпет,
облякъл самотата за секунди,
от корабна сирена,
изтърбушваща хоризонтите
с жалостив рев,
от дрезгава дъждовна привечер
с виолетови вени
всеки път.

не ми останаха същности за натравяне.
все по-често заравям глава в пясъка -
да не чувам, да не виждам,
за малко поне да ме няма.

да не съм кучешкият вой към луната,
топката в гърлото си,
която не мога да преглътна,
да не съм кордебалетът в руините
на стар летен театър или
телефонният звън
в стаята на мъртвец.


а песъчинките ми говорят,
че има и друг живот -
някъде, някога, някак.
слушам ги и ми е хубаво,
докато се погребвам жива
за пореден път.
image



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Правилно говорят
16.05.2010 20:04
песъчинките...
Поздравления за стиха!
Б.
цитирай
2. lila - пясъчна има работа. . . здравей!
17.05.2010 12:50
пясъчна им работа...
здравей!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060060
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621