Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2010 13:51 - Между два свята
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 6141 Коментари: 14 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Зелена е тревата на късното ми бягство,
но котиджът не стъпи в темелите на моя дом.
Пътеката ми пак е сред мъхове и папрат,
но вече съм постфактум, подобно гилза от патрон.

Ръждясала отломка, заровена в браздата,
разбридаща посоки от сънища за азимут,
без всяка принадлежност към двата мои свята -
на границата легнах, а не на нечий топъл скут.

Едното ми сърце е меланхоличен скитник
и броди по бърдата на детските си ветрове,
а другото се срутва във себе си - термитник
от ежедневен хаос, от малките ми страхове.

И няма ме на изток, на запад - не се вписах
и в Акашови записи няма да оставя знак...
Преглъщам се в зелено - една тотална липса
със място назначено - граничният гръбнак.

Зелена е тревата и повече от ясно
разбирам, че съм нейна и тя е истинският дом.
И между двата свята, на границата тясна,
оставам да ръждясвам - ненужна гилза от патрон.


image


Тагове:   между,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Поздрав от мен.
16.11.2010 13:53
Валя
цитирай
2. lila - ах, засякохме се! - тъкмо гледах ...
16.11.2010 13:54
ах, засякохме се! - тъкмо гледах захаросаните от лед плодове...есен е...есен.
цитирай
3. hristo27 - Уцелила си възможно най-добрия ...
16.11.2010 15:03
Уцелила си възможно най-добрия музикален фон на тези хубави редове!
цитирай
4. lila - честно да ти кажа - много се чудих, ...
16.11.2010 15:17
честно да ти кажа - много се чудих, понеже това е от Ромео и Жулиета и хич не ходи на темата, но пък самата музика ми се върза с текста...
здравей!
цитирай
5. elidea - Здравей!
16.11.2010 17:05
Ние пак сме в една и съща тема - за тревата! lila, как си, добре ли си? Хубава вечер!:)
цитирай
6. kalin8 - Напомни ми нещо...
16.11.2010 20:54
Поздрави!
Б.
цитирай
7. meiia - Ох...
17.11.2010 10:07
Какво да кажа! Познато ми е това полагане на границата.. на илюзии и на цял един живот. Но е по-честно някак, ако и да не е весело.

"но вече съм постфактум, подобно гилза от патрон."
"
на границата легнах, а не на нечий топъл скут."

- и аз така.. Даже не мога да го вярвам като метафора, а ми звучи съвсем като истина. Толкова ми е близко!

цитирай
8. dressy - ю
17.11.2010 10:46
шуут ми даун :)
кисс
цитирай
9. lila - Ние пак сме в една и съща тема - за т...
17.11.2010 21:14
elidea написа:
Ние пак сме в една и съща тема - за тревата! lila, как си, добре ли си? Хубава вечер!:)

нещо не ме бива тия дни, елидея, но обещавам да се оправя!
здравей!
винаги ме радва присъствието ти - някак като стар приятел.
цитирай
10. lila - Поздрави! Б. би ли споделил?
17.11.2010 21:16
kalin8 написа:
Поздрави!
Б.

би ли споделил?
цитирай
11. lila - Какво да кажа! Познато ми е това п...
17.11.2010 21:21
meiia написа:
Какво да кажа! Познато ми е това полагане на границата.. на илюзии и на цял един живот. Но е по-честно някак, ако и да не е весело.

"но вече съм постфактум, подобно гилза от патрон."
"
на границата легнах, а не на нечий топъл скут."

- и аз така.. Даже не мога да го вярвам като метафора, а ми звучи съвсем като истина. Толкова ми е близко!


вадя си едно по едно старите стихове, преживявам ги отново и се питам "аз ли написах това?"...
като мои рисунки, или плетива, които намирам и се чудя как съм го правила това...аз ли съм била?
чак не ми се вярва, че е мое...и дори не се питам защо така...сигурно, защото вече не съм онази, която го е направила тогава.
мея, едва ли разбра нещо от приказките ми - извини ме, че се размислих така!
цитирай
12. lila - шуут ми даун :) кисс даун съм ...
17.11.2010 21:22
dressy написа:
шуут ми даун :)
кисс

даун съм отдавна мило...кисес ту
цитирай
13. meiia - Познато...
17.11.2010 23:19
Разбирам те, как няма! Аз съм вече във фаза, когато даже не си вадя рисунките. Плетки нямам, макар че мога да плета, но други ръкоделия ми се намират. Напоследък подреждах спсени от времето вехтории, които за всички около мен са демоде и за изхвърляне, но са ми спомени. За времето, когато съм била различна от сега. Как да не знам, че почти нямам нищо общо с това, което съм била някога. И едва ли е за добро! Или е за добро, но не е добре за мене...
цитирай
14. tili - една тревичка с
23.11.2010 12:57
капчица роса ти изпращам :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060095
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621