Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2010 15:40 - Коледна дупка в главата
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 10783 Коментари: 37 Гласове:
60

Последна промяна: 02.11.2011 14:15




Една подранила Коледна картичка от мен.
Така се случи, че от днес за мене започват Коледните празници - имам семейна годишнина, после следват рождени дни, Коледни и Новогодишни празници, имени дни и прочия...
Та затова точно днес започвам сезона...
Пожелавам на всички мир и любов на домовете ви и щастие и късмет за близките ви хора и лично за всеки блогер!
Живи и здрави!!!



 Коледна дупка в главата



Тази дупка в главата я имам
откакто ми взеха лъжата за стареца.
Наболява ме най-вече зиме -
в сезона за празници и за подаръци.

С безразлична прозявка поглъща
свещички, трапези и Коледни картички,
но елхата и цялата къща
са малко за дупка с размера на Арктика.

Без вълшебния старец е пусто.
Без него е дупка - опразва ми празника.
И не топли възторгът изкуствен
на всички украси, гирлянди и партита.

Уж пораснах, уж вече съм друга -
отдавна не връзват в косата ми пандели.
Но простото Коледно чудо
не сбъдват за мене ни влъхви, ни ангели.

Тази дупка в главата ми моли
да върнат назад асансьора на времето -
там, където е свято и мое
и чакам да дойде шейната с елените.


6.12.2010
Радост Даскалова


Тагове:   дупка,


Гласувай:
60



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vanya70 - Хубави празници, Радост!
08.12.2010 15:55
Поздрави от сърце и топли прегръдки!!! :)
цитирай
2. elidea - Прегръщам те, Радост!
08.12.2010 16:07
Случват се чудеса! Настъпва най-вълшебното време от годината, бъди щастлива!
цитирай
3. lila - Поздрави от сърце и топли прегръ...
08.12.2010 16:23
vanya70 написа:
Поздрави от сърце и топли прегръдки!!! :)


и за теб, ваня70!!
прегърната:))
цитирай
4. lila - Случват се чудеса! Настъпва най...
08.12.2010 16:25
elidea написа:
Случват се чудеса! Настъпва най-вълшебното време от годината, бъди щастлива!

и аз теб, елидея!...радостно ми стана, че си наоколо...
прегръдка:))
цитирай
5. razkazvachka - И тъкмо стана дума:
08.12.2010 16:26
остави по една ябълка за елените в панера на масата, едно парче баница за стареца и една чаша коняк.
Така ли се посрещат гости - с дупка в главата...
цитирай
6. lila - остави по една ябълка за елените в ...
08.12.2010 16:28
razkazvachka написа:
остави по една ябълка за елените в панера на масата, едно парче баница за стареца и една чаша коняк.
Така ли се посрещат гости - с дупка в главата...

ще ми се смееш, но за него винаги има биксвитка и чаша мляко на камината...ееххх
цитирай
7. lubara - Поздрави, lila!
08.12.2010 17:00
Хубави празници! Аз ще се включа от 19 декември.
цитирай
8. lila - ми при мен така се случи - знам, че ...
08.12.2010 17:01
ми при мен така се случи - знам, че подраних, но това е...
здравей, любара!
цитирай
9. giminibilibob - Много весели и уютни празници!
08.12.2010 18:33
Стихотворението е невероятно!
Чудна Коледа ти пожелавам!
цитирай
10. svoboda64 - :)
08.12.2010 19:25
Не знам за дупката в главата ти, но определено сърцето ти е пълно и дано да продължава да се препълва с най-хубави и светли преживявания!

Весела поредица с нескончаемите празници на зимата :)
цитирай
11. jadeeyedmermaid - Привет
08.12.2010 19:57
Много любов и щастие ти желая.
цитирай
12. yotovava - Поздрав, мила
08.12.2010 21:13
за мечтите...
Валя
цитирай
13. martiniki - ...
08.12.2010 22:16
имам дупка, пробойна, бездна в сърцето,
в нея място колкото искаш,
населяван свят от джуджета, приказки и измислици,
светъл свят с дядо Коледа, със шейната подаръци,
могат го чудото бездните - хора,
могат да бъдат...Радост
цитирай
14. kalin8 - Само радости
08.12.2010 23:27
през празничния сезон!
Поздрави!
Б.
цитирай
15. dressy - светли
09.12.2010 09:23
празници,чика!
Радост желая и сбъдване:))
целувам
цитирай
16. lila - Стихотворението е невероятно!...
09.12.2010 11:46
giminibilibob написа:
Стихотворението е невероятно!
Чудна Коледа ти пожелавам!

здравей, джимини!
напоследък взех да пиша много трудно и това стихотворение ми струваше много труд и безброй варианти и редакции...
благодаря ти за добрата дума за него!
весели празници и на теб!!!
цитирай
17. lila - Не знам за дупката в главата ти, но ...
09.12.2010 12:08
svoboda64 написа:
Не знам за дупката в главата ти, но определено сърцето ти е пълно и дано да продължава да се препълва с най-хубави и светли преживявания!

Весела поредица с нескончаемите празници на зимата :)

здравей, свобода64!
все се шегувам със себе си, че имам две сърца - едното е скитник по детските ми върхове, а другото - термитник от малки страхове:))
весели празници и сбъдвания и на теб!
цитирай
18. lila - Много любов и щастие ти желая. дж...
09.12.2010 12:10
jadeeyedmermaid написа:
Много любов и щастие ти желая.

джейдайедмармейд, и на теб много любов и щастие!!!
пълно да ти е!
цитирай
19. lila - за мечтите. . . Валя все говорят, ...
09.12.2010 12:16
yotovava написа:
за мечтите...
Валя

все говорят, че кристмас е "ол абаут гивинг"...а на мен ми се струва, че е за мечтите...
здравей, йотовава! весели празници!
цитирай
20. lila - имам дупка, пробойна, бездна в с...
09.12.2010 12:19
martiniki написа:
имам дупка, пробойна, бездна в сърцето,
в нея място колкото искаш,
населяван свят от джуджета, приказки и измислици,
светъл свят с дядо Коледа, със шейната подаръци,
могат го чудото бездните - хора,
могат да бъдат...Радост
--------------
хората-бездни поздравяват с настъпващите празници хората-веселени!:))))

цитирай
21. lila - през празничния сезон! Поздр...
09.12.2010 12:20
kalin8 написа:
през празничния сезон!
Поздрави!
Б.

благодаря ти, калин8!
на теб също - сбъднатости на мечтите!
цитирай
22. lila - празници, чика! Радост желая и ...
09.12.2010 12:21
dressy написа:
празници,чика!
Радост желая и сбъдване:))
целувам

сърде на място да ти дойде, чика!
прегръдки!
цитирай
23. nicodima - Здравей, Радост!
09.12.2010 13:21
Ще ти разкажа нещо, от което ще се усмихнеш, може и да стане постинг на коледна тема. В края на далечната 1960 година ме заведоха в ЦУМ, там, в центъра на партерния етаж имаше Дядо Мраз с едно нахално усмихнато джудже. Над главите им идваше 1961 година с ракета / все имам чувството, че другарите от отдел "Агитация и пропаганда" са знаели за полета на Гагарин още тогава /. Щастливо пристъпих към стареца и изведнъж, о, ужас, той се наведе да ме погали, червеният халат се отвори и аз видях... панталон!! Най-обикновен сив панталон с ръб и лъснати черни обувки... Смаяна се обърнах към баба ми и казах: "Това е човек! Не е Дядо Мраз! Човек е!" Тъпото джудже се засмя с глас, аз го изгледах мрачно и никаква сила не можеше да ме накара да се усмихна за снимката. После пак ме водиха, снимката излезе горе-долу, панталонът на Дядо Мраз пак се виждаше, та и досега... Онази усмивка, която беше нужна обаче, баба ми я купи - с подарък : )...
Та дупката зейна още тогава - в онази далечна 1961 година.

А иначе купонът и у нас започва на 17 декември : ))), съдържа два рождени и два именни дни и всички останали празници. А от усмивките на близките дупката се запълва : ))...
цитирай
24. lila - Ще ти разкажа нещо, от което ще се ...
09.12.2010 13:38
nicodima написа:
Ще ти разкажа нещо, от което ще се усмихнеш, може и да стане постинг на коледна тема. В края на далечната 1960 година ме заведоха в ЦУМ, там, в центъра на партерния етаж имаше Дядо Мраз с едно нахално усмихнато джудже. Над главите им идваше 1961 година с ракета / все имам чувството, че другарите от отдел "Агитация и пропаганда" са знаели за полета на Гагарин още тогава /. Щастливо пристъпих към стареца и изведнъж, о, ужас, той се наведе да ме погали, червеният халат се отвори и аз видях... панталон!! Най-обикновен сив панталон с ръб и лъснати черни обувки... Смаяна се обърнах към баба ми и казах: "Това е човек! Не е Дядо Мраз! Човек е!" Тъпото джудже се засмя с глас, аз го изгледах мрачно и никаква сила не можеше да ме накара да се усмихна за снимката. После пак ме водиха, снимката излезе горе-долу, панталонът на Дядо Мраз пак се виждаше, та и досега... Онази усмивка, която беше нужна обаче, баба ми я купи - с подарък : )...
Та дупката зейна още тогава - в онази далечна 1961 година.

А иначе купонът и у нас започва на 17 декември : ))), съдържа два рождени и два именни дни и всички останали празници. А от усмивките на близките дупката се запълва : ))...

усмихна ме малкия ти епизад, никодима!!
при мен стана по-лошо - брат ми взе, че ми каза: "ама, то няма дядо Мраз, ма будало!"
и край! - зейна дупката и вече нищо не беше същото...и дори и подаръците не ме радват - те не са вълшебни!...те са просто предмети...
прегръщам те и давай да даваме по празниците!
цитирай
25. benra - пожелавам весели празници!
09.12.2010 13:40
моят декември прилича на твоя-годишнина, рождени и имени дни на най-близки хора, така че щом навлезем в този месец и започват празниците. Поздрави!
цитирай
26. lila - моят декември прилича на твоя-г...
09.12.2010 14:04
benra написа:
моят декември прилича на твоя-годишнина, рождени и имени дни на най-близки хора, така че щом навлезем в този месец и започват празниците. Поздрави!

да, натоварен ми е декември и нямам време много за себе си, и реанимирам после дълго време, та затова сега така се размислих за себе си и защо така ми са празниците?...объркана работа...
здравей, бенра!
цитирай
27. tili - Чудесни празници ти
09.12.2010 14:07
пожелавам от сърце. Да, тази дупка се издълбава към 10-11 год. възраст, но все още се ослушвам за звънчетата... :)))
Благодаря за поздравите и за всичко!!
цитирай
28. lila - пожелавам от сърце. Да, тази дупка ...
09.12.2010 15:07
tili написа:
пожелавам от сърце. Да, тази дупка се издълбава към 10-11 год. възраст, но все още се ослушвам за звънчетата... :)))
Благодаря за поздравите и за всичко!!

бе и аз да си призная оставям масата нераздигната на Бъдни вечер, та да има какво да похапне, не съм го забравила още, но ми липсва определено.
здравей, тили!
цитирай
29. lila - Здраве и сбъдване! и на теб, щр...
09.12.2010 15:08
shtrakalka написа:
Здраве и сбъдване!

и на теб, щракалка!
весело и пълно да ти е на душата през сезона!!:))
цитирай
30. rotazia - Лилкооо,
10.12.2010 02:18
Какво щеше да е този свят без чудото на очакването на случването, без онази красива илюзия, която се предава от човек на човек, и така до безкрая му...
Огромната му част е пълна със самотни души....Те трябва да са измислили тая красива илюзия, мило, само те!
Пожелавам дълголетие на красивата ти муза, за да ме кефиш винаги, когато те чета, дори и да звучиш до болка разбираемо тъжно...
цитирай
31. lila - Какво щеше да е този свят без чудото ...
10.12.2010 13:46
rotazia написа:
Какво щеше да е този свят без чудото на очакването на случването, без онази красива илюзия, която се предава от човек на човек, и така до безкрая му...
Огромната му част е пълна със самотни души....Те трябва да са измислили тая красива илюзия, мило, само те!
Пожелавам дълголетие на красивата ти муза, за да ме кефиш винаги, когато те чета, дори и да звучиш до болка разбираемо тъжно...

наистина, ротация...този свят би бил доста тъжно място без красиите ни илюзии, без онези малки лъжи, които дори ние самите си измисляме...без живописния пачуърк от цветни парцалчета, който шием за сивото си битие...

цветно и пълно да ти е по празниците!
цитирай
32. martiniki - И на теб
10.12.2010 17:10
уютни празници и подаръци за сърцето!
цитирай
33. georgibogdanow - Много хубаво!
14.12.2010 10:33
Много хубаво!
цитирай
34. eleonoraknyazheva - Много точно си го казала.
16.12.2010 19:26
А дупката в главата се пълни, поне за мен, като станеш малко чудо за някого и му направиш непоискано, но необходимо добро.
Весели празници, Радост.:)
цитирай
35. lila - уютни празници и подаръци за сър...
17.12.2010 15:25
martiniki написа:
уютни празници и подаръци за сърцето!

ех, то за мене ако остане...в тези сезони повече на другите обръщам внимание, нежели на моя си милост...
празник да ти е, мартиники!
цитирай
36. lila - Много хубаво! здравей, георг...
17.12.2010 15:26
georgibogdanow написа:
Много хубаво!

здравей, георгибогданов!
приятно ми е да те видя тук!
цитирай
37. lila - А дупката в главата се пълни, поне за ...
17.12.2010 15:28
eleonoraknyazheva написа:
А дупката в главата се пълни, поне за мен, като станеш малко чудо за някого и му направиш непоискано, но необходимо добро.
Весели празници, Радост.:)

разбира се, че първо другите гледам да са добре, но пак малко ми е празно...
здравей, елеоноракняжева!
весел празник ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060080
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621