Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2011 02:34 - ЗОНА ЗА РАМО
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2100 Коментари: 0 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Много не искам - няколко думи,
светлият здрач в октомврийска гора,
дивият дъх на окапала шума,
напръстник време - тук и сега.
Няколко байта в нечия памет,
място отляво, под мъжки ревер,
мисъл за мене, предложено рамо,
жълъд да тупне от есенен цер.

Много не трябва - вече е есен,
(зная си мястото, знае ме то)
с птица в сърцето, с в джоба ми кестен,
с мъх кадифен по кора на дърво.
Шепи на мъж да си свра тишината,
някой, с когото да помълчим.
Моя последна пътека в гората
трябва ми - да я наричам "любим".

Малко ми стига - думи без цифра,
зона за рамо къде да подпра,
есенен цер покрит с йероглифи,
място отляво - да ги чета.


Р.Д.

image
 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060042
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621