Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2011 19:07 - АЗ, БОКЛУКЪТ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2512 Коментари: 0 Гласове:
19

Последна промяна: 29.11.2011 11:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този ъгъл е мой и не мърдам от него.
Преди време, нали ме наметохте в ъгъла?
Ако искам - ще си рецитирам Онегин,
ако искам - ще въдя из себе си гълъби.

Не пишете хвалебствия за чистотата.
Аз съм ваш - не излизайте с отграничаване.
А мизерните ваши метла и лопата
са заплаха, която е само за гламави.

Този ъгъл е мой. Накъде да отстъпвам?
И живея го - тесен живот без излишества.
Игнориран, досущ в битието ви кръпка -
в този ъгъл съм и другаруваме с мишките.

Оставете ме да си живея във ъгъла.
Да присъствам за мен е въпрос на късмет.
Знам - ще спрете в картинката да се залъгвате,
щом предложат ви някога сливи за смет.

Р.Д. 




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060121
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621