Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2011 14:25 - Върви по дяволите, дяволе
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2815 Коментари: 0 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Върви по дяволите, дяволе!
Пък аз оттука – мой си път ще хвана.
Не знам надясно ли, наляво ли,
или нагоре – право през тавана.

Живях ти ада – знам го целия.
Из всичките му кръгове се влачих.
Кажи ми – моето сърце ли е,
щом ни се смее вече, нито плаче?

Не помня кой ме дявол караше
на медените думи да ти вярвам,
да ги приемам за подаръци,
сама в капаните ти да се вкарвам.

Мен дяволите са ме хванали
(с отскубнати от дърпане опашки).
Върви си, дяволе! Разбра, нали? -
Гори го огън всичкото орташко.

Не давам пет пари за ранга ти -
не ща те ни в един от двата свята!
Не знаеш нито колко ангели,
ни колко дяволи са ми в главата.

01.12.2011
R.D. 



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060067
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621