Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2012 15:40 - ПОРАЖЕНЧЕСКО
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 3274 Коментари: 0 Гласове:
19

Последна промяна: 16.01.2012 23:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image



Предавам се. Сама завързах си ръцете.
Душата не броим – отдавна е на възел.
Виновно ми мълчи, отказа се да свети,
обърка всичко, чак житейския си пъзел.

Уви – оръжие не нося, да го сложа,
тъй, както му е ред, пред своя победител.
От бедния ми кон остана само кожа
и спомен за галопа с вятърче в косите.

Доспехите си хвърлих рано – бяха тесни.
Тежаха ми и стягаха ме в раменете.
Платих ги с мои рани – стори ми се честно.
Предавам се. Сама отрязах си крилете.

Отрязах ги, защото бяха снежно-бели,
а този свят не е кроен да бъде в бяло.
Видях онези, дето бяха оцелели -
крилата им напълно бяха почерняли.

Сама дойдох. Признавам се за пораженец.
Ни битката спечелих, нито пък войната.
Предавам се. Пишете сметката на мене.
Наясно съм, че плащам с удара в земята.

05.01.2012
Р.Д.




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060050
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621