Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2012 12:44 - ГОСТОПРИЕМНИЦИ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 3103 Коментари: 0 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази моя тъга с прежаднелите устни,
този малък и гладен за мен паразит,
се е впила до вените чак и не пуска -
сякаш знае, че с нея отдавна сме квит.
С насълзено око ме сканира и шепне,
че не съм като другите – грешка в пола.
И с прегръдка, по-здрава от тръни на репей,
ме оплита, та уж да не бъда сама.

Тя е в мен, с верността на напъждано куче,
и обича ме ( може би, просто на вкус ).
Тази моя константна тъга ме научи,
че съм минус, дори и когато съм плюс.

Не можах досега да й стана убиец.
Ако нея я няма, къде да се свра?
Утешава ме кротка, щом от болка завия
и разпуска по мен примирена коса.
Тя е моят единствен и верен приятел -
този малък бездомник, с голям апетит.
Да се храни! Не мога да бъда предател.
И поне – нека някой от нас да е сит.

05.04.2012
Р.Д. 

image





Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061079
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621