Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2012 19:35 - ШОКОЛАД
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2363 Коментари: 0 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


сладоледена съм.
направо от фризера
в кутия с етикет.
мириша на ванилия,
на белгиец мириша,
преял с карамелов шоколад
и толкова изгладен,
че муха да се разчекне
по ръба на панталона му

нощем спя.
произволни сънища се плискат по мокета и
давят плюшените играчки.
мажа ги сутрин,
шоколадови, по филиите,
докато два чифта крака закъсняват
за прежълтял автобус.
после чакам,
защото тревата расте бавно -
като опашка на гущер расте.
двупосочно и шумно -
вдишва и издишва,
като какаови зърна в очите ми

няма го цели седмици.
забравям на какво мирише.
превръщам се в хотел,
в шоколадови нощи
и марципанени сълзи капят по теракота.
заливат вратата на фризера,
текат в градината,
не смогвам да намажа филиите,
пускам ги да плуват отгоре,
като корабчета
към Баия
към Амаду

аз съм тъмна като какао.
аз съм канелата върху бонбона.
Габриела – карамфил и канела,
до колене в шоколад
и не мога да плувам.

мога да пускам корабчета,
с надпис: “ да се сервира охладено“
до някой друг, 
до нечия друга Бразилия
Р.Д.



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061028
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621