Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2012 01:17 - Шерпът
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2167 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Какво да се лъжа, че зимата
ще топли (за мене) в ръкава си лято?
Студено е. Свикнала с климата,
дори и не питам, къде са цветята.
Изглеждат ми ниски веригите
от малки победи назад, в календара.
За шерпите - скромно постигане -
по базови лагери и сред товари.
Памир иска здраво заплащане -
с живот (не по-малко), и с другия даже.
Аз нямам въже за изкачване -
от лудите съм, дето носят багажа.
А пътят надолу, по сипея,
е двойно по-мъртъв и хладен от ледник.
Така и не стигнах до припека.
Дори и следи не оставих - „без-следна“.
Останаха гладни очите ми -
с пътеки ги храних, а не с Хималаи.
Върхът е венчан с упоритите,
но нищо не пречи, да си го мечтая.

Р.Д. 

image





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061009
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621