Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2012 03:13 - Стихове в чекмеджето
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2286 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 26.11.2012 12:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прибра ми всичките вселени чекмеджето
и с дървената челюст строго щракна.
Извън от орбита край твоята планета,
съм жива още!
(Моргата ще ме почака.)

Сълзливите възглавници ги избудувах.
Надвих оцъклените очни ниши.
Невроните, оголени до плач и думи,
почти зараснаха
и даже вече дишат.

Регенерираха се всичките ми мисли,
не ходят нощем като сомнамбули.
Преболедувах те в постелята от липси
и ще остана жива!
Жива! Чу ли?

И нищо, че понякога ще преболяваш
(макар завинаги си ампутиран).
Като опашката на гущер, свита вляво -
в сърцето,
цялото налепкано с пластири.

А моите вселени, скрити в чекмеджето,
ще помнят, сред галактики от думи,
как можеше да ме разнежваш до райета,
как хубаво ми беше
да те боледувам.

Р.Д.
 




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062955
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621