Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2008 12:38 - Оцеляла изповед
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 1690 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2012 13:12


Оцеляла изповед

Небето ми, когато замълчи до честност,
и тръгне тъмната черта да ме зачерква -
тогава ще признавам. Няма да е лесно,
но себе си ще изповядам като в черква.
За начина нелек, по който оцелявах,
и как, и със какво, и докъде му плащах,
и колко струваше едно "Не се продавам!"-
ще си намерят точната цена и място.

Очите ми, навикнали да са „навънка“,
ще се вторачат мрачно в мен и ще засричат
най-вътрешното, скрито "аз", в мембрана тънка,
отказало дори и намек за двуличност.
Защото трябваше търговци да не носи,
да се опази непродадено и чисто -
умираше от ужас - пряко, и преносно,
и пак възкръсваше по-живо и от смисъл.

Не се предадох. Давех се, но още плувах.
Едни очи останах в края на тълпата.
Не молих, и не хленчих, и не се преструвах,
и щедри дарове не просих от съдбата.
Къде от камък бях, къде от мека глина,
но оцелявах и без суета живях.
И рядко си прощавах - прошката подминах
(това, със прошките, така и не разбрах.)

Почти не сторих грях, и съществувах просто.
И само Бога на доброто разреших.
Аз бях на този свят за кратко и на гости,
и с оцеляване за всеки ден платих.
20.06.08


Тагове:   оцелялата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Аз без въздух издържам под вода ч...
21.06.2008 17:38
Аз без въздух издържам под вода часове ,
и раста във света на дълбокото...
цитирай
2. kosara2008 - не спирам
21.06.2008 17:51
дате чета и се потапям в този магически твой свят и откривам своите истини...благодаря ти Лила...* по човешки чисто*!!!!!!!!невероятен автор си завинаги!
цитирай
3. lila - -----------
09.07.2008 14:27
дишай, Ротация!
цитирай
4. lila - -----------
09.07.2008 14:28
изключително ми е приятно, че откриваш себе си в скромните ми стихчета - така всичко това получава смисъла си...
благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060070
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621