Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2008 14:57 - Шоколад
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 922 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2010 18:19


Шоколад

image
сладоледена съм
направо от фризера
в кутия с етикет
мириша на ванилия
на белгиец мириша
преял с карамелов шоколад
и толкова изгладен
че муха да се разчекне
по ръба на панталона му

нощем произволни сънища
се плискат по мокета
давят плюшените играчки
мажа ги сутрин
шоколадови по филиите
докато два чифта крака закъсняват
за прежълтял автобус
после чакам
защото тревата расте бавно
като опашка на гущер расте
двупосочно и шумно
вдишва и издишва
като какаовите зърна в очите ми

няма го цели седмици
забравям на какво мирише
превръщам се в хотел
в шоколадови нощи
в бонбониера
и марципанени сълзи капят по теракота
заливат вратата на фризера
текат в градината
не смогвам да намажа филиите
пускам ги да плуват отгоре
като корабчета
към Баия
към Амаду

аз съм тъмно какао
аз съм канелата върху бонбона
Габриела – карамфил и канела
до колене в шоколад
и не мога да плувам
мога да пускам корабчета
с надпис да се сервира охладено
до някой друг
до нечия друга Бразилия
18.05.07



Тагове:   шоколад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062865
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621