Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2008 14:41 - Писмото на Герда
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 3108 Коментари: 12 Гласове:
1

Последна промяна: 03.10.2012 10:29


Писмото на Герда

(писано върху блокче лед)

Замръзвам, но пиша ти, миличък Кай -
с парчета от лед ти сглобявам куплети.
(И все получава се думата "край!".)
От студ посинях - не си чувствам ръцете.
Разбрал си - отвлече ме Снежният крал.
(по-точно... виновна съм - с него избягах)
Светът беше пухкав, и тайнствен, и бял -
вълшебни витражи летяха край впряга.
Очите на краля - искри в диамант,
а думите - меки маншони от кожа.
(така ме целуна - отне ми дъха.)
Забравих и тебе, и нашите рози.
Красиво е тук, в този Зимен дворец -
изящен ажур, от сребро канделабри
кристал, филигран, и скрежен искрец,
но толкова празно е в снежните зали...
Понякога кралят се връща от път,
чете стиховете ми, хладно ме хвали.
Прегръща ме после и плъпва студът -
в око на Медуза превръща ме вляво.


Замръзвам, но помня те, миличък Кай!
И старата стряха с на птички гнездата,
парфюма на розите в късния май
и нашата пейка - току под лозата.
И колко се смеехме... Как твоят глас
от песен плетеше ми галена люлка...
Тогава ме имаше, бях просто "аз",
а не тъжна сянка на ледна висулка.
Ела, намери ме, върни ми това!
Спаси ме, те моля, без тебе съм мъртва...
Една твоя дума, и топла сълза,
навярно, от бялата смърт ще ме върнат.
Писмо ти написах на блокче от лед -
(дано те намери през хиляди мили ),
дано си ме спомняш и имам късмет...
Дордето съм жива - чакам те, мили.

Герда

image

Моля, приемете тази приказка като моя поздрав, като Коледна картичка, по случай настъпващите празници...
Здраве и късмет всекиму!
Да бъде!
Р.Даскалова





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - ::)Здраве и късмет всекиму!
17.12.2008 16:44
мерсити за този и за всички останали приказни приказки които сатворяваш.
Дано и за теб да има много подаръци :) Да бъде!:)


а иначе, мамка му на този Кай, все трябва да му се казва какво да прави....

цитирай
2. mathilda - Невероятно!!
17.12.2008 17:37
Много, много ми хареса! :)) Приеми и ти моите поздрави за празниците с пожелание за хиляди, хиляди поводи за усмивка :)))))
цитирай
3. elineli - Приказнице Лил :))))
17.12.2008 18:36
Храна за детенцето в мен.Благодаря,благодаря,благодаря!Жива да си ,и все така вдъхновена,Любимост :))))))
цитирай
4. martiniki - Чул те,
17.12.2008 20:41
Лила!
Здраве и късмет !
цитирай
5. rotazia - Страхотно , на N-та степен !
18.12.2008 09:09
Страхотно , на N-та степен !
цитирай
6. lila - bambola
18.12.2008 14:06
хахааа...да, наистина този Кай - за бой си е!
весели празници бам-бо-лаа!!!
цитирай
7. lila - mathilda
18.12.2008 14:07
весели празници, матилда!!
цитирай
8. lila - elineli
18.12.2008 14:08
да...няма да пораснем, ел...но пък това е направо чудесно!
весели празници, мило!
цитирай
9. lila - martiniki
18.12.2008 14:11
който чул - чул, мартичка!!
а на теб весели-весели празници, мило дете!!
-------------------------------
Колко се зарадвах аз,
че добрия дядо Мраз,
иде вече по пъртината,
със чувалче на гърбината!
Днес от мама както чух,
купил ми е той кожух,
и шейничка
от брезичка!
:)
цитирай
10. lila - rotazia
18.12.2008 14:12
весели празници, Ро!
жива, здрава, и усмихната!!
цитирай
11. stasja - чакай
21.12.2008 11:48
и тука да ти кажа - човечкоооо...
весели празници - много здраве и щастие!!!
цитирай
12. lila - ---------
03.01.2009 15:54
ЧНГ, човечкооо!
Жива здрава и усмихната те искам!!!
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060111
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621