Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2010 19:36 - Чудеса стават всеки ден!
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 16509 Коментари: 52 Гласове:
27

Последна промяна: 14.06.2010 13:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Искам да си призная на всеослушание, че аз съм една голяма мухла. Аз съм толкова голяма мухла, че ако има конкурс за мухли - ще взема второ място! Ама - ще попитате - защо второ място ще заемеш, когато си толкова голяма мухла?!
Ами...просто е - такава мухла съм, че и там ще ми вземат първото място под носа...

И така я карам - свивам се по ъглите и нямам грам амбиция, борбеност и пробивност. Особено пък при факта, че връзкарството вече стана норма и взехме да го възприемаме за даденост.
С други думи - дращя си стихчетата и не напъвам за книги, конкурси, публикации и изяви...

Но слава Богу, има човеци сред хората! Човеци,  които не плащат данък на връзкарството!!! Както стана с Калин Катев, поканил ме в програма "Хоризонт за вас" без някога да ме е виждал, както стана с Марин Ботунски, поместил ме в "Зов за истина" - също без някога да ме е срещал, или с Яна Кременска - редактор на Алманах "Околчица"...Или с жената, която направи такива красиви клипове по стиховете ми - diaida тоест Надя Милушева...Слава на Господа! - още ги има човеците!

Сега нека ви представя и поредният човек сред хората - тя е блогер и никът й е mathilda -

http://mathilda.blog.bg/

а името - МАРИЯ АНГЕЛОВА - редактор на списание "Европа 2001"

http://www.euro2001.net/

Ей, така - прочете ми нещата тук, в блога, писа ми какво е избрала от нещата ми, помести ме...И това всичкото - без въобще да ме познава! Не е малко! Страшно много е и е страшно важно!
Искам да научат хората, че и така може, по-точно, че така е правилното...
Когато срещна човеци като нея - надеждата ми, че утре светът ще бъде друг и по-хубав, се събужда пак...
Затова никога, ама никога няма да пропусна да благодаря за всяко внимание! Защото никое добро не трябва да остане незабелязано!
Нека се вижда, че го има и, може би, това ще промени и нас и нашия свят...
Благодаря ти за жеста, Мария!
Благодаря!

А ето го и скромното ми участие в списанието Европа 2001:
http://www.euro2001.net/index.shtml?page=photoatelie&file=litart/litart_133.html












Тагове:   ден,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Браво ! Само така !Разбира се, че е ...
11.06.2010 19:59
Браво ! Само така !Разбира се ,че е правилното:))))
/ вицът в началото е за мъже и звучи доста по-добре в стил : Много си тъп ! Толкова си тъп ,че и на конкурс за тъпанари за те изпратя пак ще си на второ място ......... Щот си тъп :))))))))) /
цитирай
2. lila - чакай сега. . . те тъпанарите не са ли ...
11.06.2010 20:07
чакай сега...те тъпанарите не са ли в друга графа?...там тъпанисти, или нещо от сорта?
:)))
цитирай
3. martiniki - Честита европейка:))
11.06.2010 20:08
И аз се радвам за теб!
цитирай
4. lila - по стъпките ти, драга! венсер...
11.06.2010 20:08
по стъпките ти, драга!
венсеремос!:)))
цитирай
5. ivana59 - Поздравления, lila!
11.06.2010 20:25
Ти заслужаваш най-доброто!
цитирай
6. lila - не съм аз важната в ситуацията. . . ...
11.06.2010 20:30
не съм аз важната в ситуацията...по-важното е, че има все още хора, постъпващи както е редно, както е правилно да стават нещата...
колко ще е хубаво! - всички хора да бъдат прями в избора си, за няма връзкарство, шикалкавене, задкулисия...еххх...
дано дойде това време!
цитирай
7. candysays - Много се радвам за тази случка, която ни разказа :)))
11.06.2010 20:41
Искрено! Защото наистина пишеш прекрасно и имаш талант.. според мене (не че съм някаква инстанция, но личното мнение никога не вреди) :)
Разпознах се в тези твои думи: "дращя си стихчетата и не напъвам за книги, конкурси, публикации и изяви..." с тази разлика, че пиша рядко и не само стихове, а даже основно проза.. но това няма чак такова значение.. Та просто исках да ти споделя - и аз съм същата. И си работя сред книги.. И в момента съм на работа - втора смяна - в библиотеката. И почти никой тук не знае, че пиша, а единствената колежка (на възрастта на майка ми), която прочете нещо мое ми каза, че трябвало непременно да издам книга (чувала съм го неведнъж от най-различни хора) и че всеки човек трябвало да има достъп до моите разкази.. Така каза жената, преувеличавайки или не, но вярвам - искрено.
Та мисълта ми беше - явно някои хора просто не са амбициозни. И все пак.. намира се начин за таланта да стигне до другите... Както казваш: "Чудеса стават всеки ден". Радвам се за твоето чудо. Днес. :)
цитирай
8. nicodima - Ти си ми скорошно откритие, но все едно, че те чета отдавна...
11.06.2010 20:55
Благодаря ти за удоволствието.
Това, което ти се е случило, е повод да си спомним, че има хора със сърца...
Че все още има надежда за света...
Мисля, че това не е чудо, просто човек един ден доживява до признанието...
цитирай
9. kalin8 - Поздравления
11.06.2010 21:22
и от мен!
Радвам се, че така се случват нещата!
И занапред-така!!!
Б.
цитирай
10. elidea - Поздрави и от мен, lila!
11.06.2010 21:24
Мисля, че много хора познават и оценяват твоето творчество. Аз съм говорила с мои познати за теб, а ти дори не подозираш, че те ти се възхищават...там някъде,...далече, далече и същевременно безкрайно близо. Ти знаеш - за истинските бисери се скача най-дълбоко... Хубава вечер ти желая!
цитирай
11. lily - ЧУДЕСАТА ...да :-)))
11.06.2010 22:02
Някога, някъде( с някого) бях споделила :
За ЧОВЕЦИТЕ !
( никога не е малко, когато е Всичко)
За Таланта и Пътя Му( вярната посока).
.....................
(и за "мухлите" разбира се):-))))
__________________________________
Толкова се радвам на Усмивката Ти( и не само) Радост Даскалова :-))))
((( )))

л.
цитирай
12. lila - candysays
11.06.2010 22:07
разбира се, кенди!
но дай възможност поне тук, на блога си, останалите да се запознаят с труда ти...може пък да харесат направеното!?
какъв е смисълът да пишеш тайно?
всъщност - да не се мешам - хората са различни и за някои и такъв вид писане е удовлетворяващ...
здравей!
цитирай
13. lila - никодима
11.06.2010 22:12
да! - надеждата за утре ми са такива случки...
признание - казваш...но какъв смисъл би имало то, ако не бъде подкрепено от десетки хора?...

много дълга тема...и трудна...
благодаря, че ме четеш, никодима! и аз харесвам нещата ти!
цитирай
14. lila - елидея
11.06.2010 22:15
аз наистина нямах понятие, че чак на толкова хора харесват стихчетата ми...чак да говорят за мен?!
наистина е много!
живея откъснато от всички и всичко и единствената ми възможност да публикувам е нета...както и да общувам, разбира се, но това са пак дълги теми...
благодаря ти и ти се пази!
цитирай
15. lila - лили
11.06.2010 22:16
ето я!!
къде се криеш, а?
човечка такава...
:))))
цитирай
16. lila - и от мен! Радвам се, че така се с...
11.06.2010 22:18
kalin8 написа:
и от мен!
Радвам се, че така се случват нещата!
И занапред-така!!!
Б.

пропуснах те, калин8 - зло да те забрави!
благодаря ти, че намина!
цитирай
17. blagovestie - Поздравления и от мен
11.06.2010 22:33
и още много успехи! :)))
цитирай
18. osi4kata - лелеле,
12.06.2010 03:41
колко се радвам за теб! Ти го заслужаваш - да знаеш!
целувки.
цитирай
19. swanlake - Щастлива съм за теб! И аз мисля, че ...
12.06.2010 04:44
Щастлива съм за теб! И аз мисля,че чудеса стават всеки ден :)))

http://swanlake.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/11/pravilata-na-jivota.433656
цитирай
20. krassko - Хубавият кон и под скъсан чул си личи :)
12.06.2010 05:39
Когато открих стиховете ти и поразпитах за теб в поетичните среди в София ми беше доста странно, че си "непозната" за "корифеите". Не по малко изненадан бях, че редакторите от поетичните сайтове до един знаеха много за теб.

И винаги съм вярвал, че нещата ще си дойдат на място и стиховете ти ще бъдат оценени по достойнство.

Поздрави!

krassko
цитирай
21. candysays - :)
12.06.2010 08:38
Явно не е бил ясен коментара ми, lila - публикувам ги и тук, разбира се. Не съм човек, който пише тайно и за себе си - и аз не намирам смисъл в това, смисълът за мен е в споделянето.. Просто художествените ми писания се "изгубват" малко в блога ми като цяло, тъй като той е и мой (пуб)личен виртуален дневник и какво ли още не - многостранен като мен самата :)

Още веднъж - сърдечни поздрави! Желая ти много успех и в бъдеще и съм сигурна, че ще го имаш.. :)
цитирай
22. dressy - още
12.06.2010 09:37
може ,чика:))

искрено се радвам за тебе,много,ного,ногоооооооо!!!!!!!!

цунки
цитирай
23. lubara - Поздрави, lila !
12.06.2010 09:38
Ама ти ли си била Регина, която коментира моите неща в "Хулите".
ВИЖ КАК СЕ НАМИРАМЕ, БЕЗ ДА СЕ ТЪРСИМ!
Поздравявам те за това, което ни разказа.
цитирай
24. martito - Поздравления! Заслужаваш и пов...
12.06.2010 11:18
Поздравления! Заслужаваш и повече!:)
цитирай
25. kosara2008 - чета те от години, много преди
12.06.2010 11:19
дасе регистрирам...уникална СИ!!!всяко твое стихотворение е шедьовър! и съм ама много сериозна, когато го заявявам това мое откровение!поздравление, Лила!!!!с цялото ми уважение към твоето слово!!!

:) и няма да ми свършат удивителните знаци за теб!
цитирай
26. injir - Чудесно! Важно е, че днес имаш по...
12.06.2010 12:50
Чудесно! Важно е, че днес имаш повече вяра в човеците от вчера. А утре може би ще имаш още повече от днес.
цитирай
27. koki4e - Добрите хора никога не свършват.
12.06.2010 14:17
И винаги се появяват ,когато най-малко ги очакваш.
цитирай
28. lila - благовестие
12.06.2010 15:21
честито на на мен, а на нас, че има такива човеци сред хората!
цитирай
29. lila - осичката
12.06.2010 15:23
фактът, че стават такива неща е толкова красив, че аз съм без всяко значение...
цитирай
30. lila - Щастлива съм за теб! И аз мисля, че ...
12.06.2010 15:26
swanlake написа:
Щастлива съм за теб! И аз мисля,че чудеса стават всеки ден :)))

http://swanlake.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/11/pravilata-na-jivota.433656

така е!! - само очи трябват да ги видиш и душа да ги усетиш...
(ще препрочитам и аз тази книжка)
цитирай
31. moniboneva - Излишната скромност както и пре...
12.06.2010 15:27
Излишната скромност както и прекаленото нахалството -са две крайности не носещи успех! Не си мухла, нормална жена си.Щом си намерила смелост да пишеш в блог ,значи си напориста и си излязла на показ. Оттам натакък който те оцени по достойнство! За всеки важи това правило. Но не мисли ,че ако някой не те чете ,задължително не си получила, неговото прзнание. Хората имат различни интереси!Ти слушаш ли всеки виртуозен цигулар,виждала ли си картините на всички гениални художници -не!Но ги признаваш за достойни. Понякога дори да искаш е невъзможно да обхванеш всичко!
цитирай
32. lila - краско
12.06.2010 15:30
хе-хе, ама верно ли си разпитвал?! - че аз съм световно неизвестна, бе човек!...как да ме познават извън нета?
не съм в позицията да правя пробиви в литературните среди, нито пък съм човекът с пробивите...нали ти казвам? - мухла съм...
но пък се радвам, че посредством нета нещата ми видяха бял свят и се намериха хора да ги харесват...
благодаря ти!
цитирай
33. lila - кенди
12.06.2010 15:33
признавам попрехвърлих постовете ти, с надежда да намеря прозата, за която говориш, но не намерих...
вероятно аз не съм търсила както трябва...
както и да е! - пиши, пиши, пиши...ние чакаме.
цитирай
34. lila - дрес
12.06.2010 15:39
и това ми е повече от достатъчно...
здрасти!
цитирай
35. lila - любара
12.06.2010 15:40
ъхъ...същата...признавам - виноват!:)))))
здравей, любара!
цитирай
36. lila - мартито
12.06.2010 15:44
здрасти, кидо!:)))
цитирай
37. lila - дасе регистрирам. . . уникална С...
12.06.2010 15:46
kosara2008 написа:
дасе регистрирам...уникална СИ!!!всяко твое стихотворение е шедьовър! и съм ама много сериозна, когато го заявявам това мое откровение!поздравление, Лила!!!!с цялото ми уважение към твоето слово!!!

:) и няма да ми свършат удивителните знаци за теб!

неее...не са шедьоври-ордьоври, но поне съм искрена...
благодаря, че ме четеш!
цитирай
38. lila - Чудесно! Важно е, че днес имаш по...
12.06.2010 15:47
injir написа:
Чудесно! Важно е, че днес имаш повече вяра в човеците от вчера. А утре може би ще имаш още повече от днес.

да! - това е важното!
дай Боже човеците да не свършват и все повече да стават!
здравей, инжир!
цитирай
39. lila - И винаги се появяват, когато най...
12.06.2010 15:50
koki4e написа:
И винаги се появяват ,когато най-малко ги очакваш.

това си е правило!
най-неочаквано идват и правят добро, ей, така - без нищо насреща да получат...
не е ли чудо?
цитирай
40. elineli - От
12.06.2010 15:57
сърце ти се радвам,Любимост :)
цитирай
41. lila - Излишната скромност както и пре...
12.06.2010 15:57
moniboneva написа:
Излишната скромност както и прекаленото нахалството -са две крайности не носещи успех! Не си мухла, нормална жена си.Щом си намерила смелост да пишеш в блог ,значи си напориста и си излязла на показ. Оттам натакък който те оцени по достойнство! За всеки важи това правило. Но не мисли ,че ако някой не те чете ,задължително не си получила, неговото прзнание. Хората имат различни интереси!Ти слушаш ли всеки виртуозен цигулар,виждала ли си картините на всички гениални художници -не!Но ги признаваш за достойни. Понякога дори да искаш е невъзможно да обхванеш всичко!

Права си - прекалената ми скромност винаги ме препъва...Но за жалост е късно да се променя...
Затова смятам за чудо някой от блог, или сайт за литература да издаде нещо!
И то без да му бъде предлагано, без да е молен, без нищо насреща!!!
Не е ли чудо това?
От блог - място за споделяне на мисли и чувства да издаде на хартия написаното?
Това е толкова ...толкова...почти невъзможно!
Чудо си е.
цитирай
42. lila - елинели
12.06.2010 16:00
абсолютно взаимно е! - чета те и ти се радвам също...
цитирай
43. nadagr - Чудесата се случват,
12.06.2010 16:38
когато се срещат чудесни хора.
Радвам ти се, Радост!
цитирай
44. razkazvachka - Браво на тебе!
12.06.2010 19:17
да ти се множат дните и чудесата!
И не казвай, че не те познават - те са те прочели!:))))
цитирай
45. lila - надагр
12.06.2010 20:23
здравей!
хубави хора да има, пък чудесата сами ще кацнат!
цитирай
46. lila - разказвачка
12.06.2010 20:31
много сериозно ме замисли що е то познанство?...
май трябваше и това да поясня, че в случая нямах понятие кой стои зад блоговия ник матилда...докато тя не се обърна на лични с предложение за публикация...и не афишира самоличност.
такива неща - чудо до чудо!
а аз седя ококорено посред тях и мигам на працали.:))))
хубаво.
цитирай
47. kaprizna - Браво!
12.06.2010 21:13
Много се радвам за теб!
Поздрави и прегръдки!
цитирай
48. ametist - Lila,
12.06.2010 23:30
Наздраве !
За мухлите, сдухлите, за всички, които се побират в низ от букви и завършват на ' ухлите ' !
Радвам се за теб, успех и тепърва нови ухлеви смашинги да те зашеметят центронеибежно :)

http://www.youtube.com/watch?v=FRhEoo87XB8&feature

цитирай
49. lila - капризна
14.06.2010 13:06
мани ме мене! - другото е по-важно!
здравей!
цитирай
50. lila - аметист
14.06.2010 13:08
или т-ухлите??
да ме (центро)фугират, че ми хлопат фугите...:))
здравей, аметистова!
цитирай
51. translations - Дай Боже всички мухли да пишат като теб
24.06.2010 22:19
... да пишат като теб, Радост! Дай Боже всички мухли да са с толкова добри и чисти души, да са така мънички и в същото време да изпълват всичките ми дни и нощи с емоции. Надявам се всички други мухли да умеят да рисуват с букви, да внушават шепнейки, да крещат мълчаливо! Ако такива са мухлите, искам и аз да съм мухла!
Обичаме те, Радост!
Човек трябва да е дърво без сърце, за да не усети стиховете ти и теб самата, а аз съм дърво, но със сърце, за жалост или радост ... един бог знае!
Бъди си такава, остани си такава!
цитирай
52. lila - -----------
26.06.2010 20:59
и аз те обичам, Наде! - чиста и богата душа е твоята и аз чак съм смутена от високото ти мнение за стихчетата ми и за самата мен...
нямам какво друго нито да направя, нито да кажа - само голямото ми човешко благодаря за вниманието, и добрите думи, и целия ти труд, и въобще...
благодаря, човечко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060119
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621