Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2010 14:02 - Остаряване
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 27113 Коментари: 77 Гласове:
68

Последна промяна: 02.11.2011 13:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

"Някои хора остаряват като катедрали, а други - като цървули."
Момо Капор


Така, значи, идвала тя - старостта?
От "своя" полека обръща ме в "ничия".
По котешки в мене подвива крака
и храни ме ден подир ден с безразличие.

Левачето - ясна камбана-пиринч
прехапва език от бръшлян арестувана.
И храмът ми бавно обрасва до инч
в коприви, трънаци и лакоми бурени.

И някак протяжно и кухо мълча,
и чезнат от мен и към мене пътеките.
Светът ми, с размер от стена до стена -
в черна боя боядисва си дрехите.

Къде съм? Къде ми е верният хъс?
Забравих ли как да разгърдвам очите си?
Сега ми се свидят две думи накръст
и сита до гърло съм от безразличие...

Така, значи, идвала тя - старостта?
Стареят дори катедралните храмове.
Без вяра, надежда, любов - без душа
и храмът е куп от рушащи се камъни.

30.08.2010
Радост Даскалова





Тагове:   остаряване,


Гласувай:
68



Следващ постинг
Предишен постинг

1. osi4kata - ей, девойче,
27.08.2010 14:11
рожден ден ли имаш?

Защо си на камбанарията?

Поздрави за стихото. :)
цитирай
2. lila - да - на 30. 08, но избързах малко. . . ...
27.08.2010 14:12
да - на 30.08, но избързах малко...
здравей!
цитирай
3. osi4kata - супер,
27.08.2010 14:15
правиш се на по-стара :)))

И аз винаги си слагам десет години отгоре, създавам си имидж :)))))))))))
цитирай
4. lila - може и да съм по-стара, а може и само ...
27.08.2010 14:17
може и да съм по-стара, а може и само така да ми се струва...
цитирай
5. osi4kata - струва ти се :))))
27.08.2010 14:29
:))
цитирай
6. анонимен - В аванс
27.08.2010 15:03
Като му дойде времето,
ще се явя пред Бог с "глава умита",
защото не допуснах тук
да бъда от безразличие до гърло сита!!
цитирай
7. makont - Много е хубаво,
27.08.2010 15:28
но защо звучи леко безнадеждно и обречено! Няма да се разрушат камъните, изграждащи катедралата, мъхът и бурените също са форма на живот! Просто храмът е по-мъдър, по-силен и по-красив! Поглед в близкото бъдеще - честит празник!
цитирай
8. kapito - абе радостта си е Радост :)
27.08.2010 15:47
браво, хареса ми :)
цитирай
9. wonder - Бам една целувка, огромна прегръдка, водопади от пожелания...
27.08.2010 16:09
... предварителни, че няма да съм тук в правилния ден!
Да е благословен Денят на твоето рождение и чудностите словесни, с които посипваш душите ни! :)))
Имай Любов и Хармония!
цитирай
10. elidea - Хей!
27.08.2010 18:07
Остаряване? - never, never, never....
Чудесно е, че скоро е рожденият ти ден, ще се родиш с нови мисли! Прегръдка!
цитирай
11. eleonoraknyazheva - Неее,
27.08.2010 18:16
не и ти. Другояче звучат безразличните.:)
Има още хляб в камбаната.:)))
Поздрави за стихото - прекрасно е!
А другите поздрави - като дойде денят.:))
цитирай
12. evilyosha - Кой пише от бъдещето?! :)))))) Б...
27.08.2010 18:53
Кой пише от бъдещето?! :)))))) Бързащо леваче!
Сепнато погледнах календара, да не ме изненада и моята равносметка, ей така назабелязано.
Нямам идея защо точно, но околорождественско все е едно тегаво...
До нови цветове, Радост!
цитирай
13. lila - Като му дойде времето, ще се явя пред ...
27.08.2010 19:58
анонимен написа:
Като му дойде времето,
ще се явя пред Бог с "глава умита",
защото не допуснах тук
да бъда от безразличие до гърло сита!!

браво на тебе! - благородно завиждам.
цитирай
14. lila - но защо звучи леко безнадеждно и ...
27.08.2010 20:00
makont написа:
но защо звучи леко безнадеждно и обречено! Няма да се разрушат камъните, изграждащи катедралата, мъхът и бурените също са форма на живот! Просто храмът е по-мъдър, по-силен и по-красив! Поглед в близкото бъдеще - честит празник!

така е - безнадеждно ми е...и нямам как да го избегна.
благодаря за честитките!
цитирай
15. lila - браво, хареса ми :) здравей, к...
27.08.2010 20:01
kapito написа:
браво, хареса ми :)

здравей, капито!:)
цитирай
16. lila - . . . предварителни, че няма да съм ...
27.08.2010 20:05
wonder написа:
... предварителни, че няма да съм тук в правилния ден!
Да е благословен Денят на твоето рождение и чудностите словесни, с които посипваш душите ни! :)))
Имай Любов и Хармония!

то и аз няма да съм тук, та затова подраних...
благодаря за красивите пожелания!
цитирай
17. lila - Остаряване? - never, never, never. ...
27.08.2010 20:06
elidea написа:
Остаряване? - never, never, never....
Чудесно е, че скоро е рожденият ти ден, ще се родиш с нови мисли! Прегръдка!

все такива настроения и мисли ме хващат около рожден ден мене...
благодаря за прегръдката!
пази се!
цитирай
18. lila - не и ти. Другояче звучат безразл...
27.08.2010 20:07
eleonoraknyazheva написа:
не и ти. Другояче звучат безразличните.:)
Има още хляб в камбаната.:)))
Поздрави за стихото - прекрасно е!
А другите поздрави - като дойде денят.:))

от твоята уста - в Божиите уши! - дано още ме има...
благодаря ти!
цитирай
19. lila - Кой пише от бъдещето?! :)))))) Б...
27.08.2010 20:09
evilyosha написа:
Кой пише от бъдещето?! :)))))) Бързащо леваче!
Сепнато погледнах календара, да не ме изненада и моята равносметка, ей така назабелязано.
Нямам идея защо точно, но околорождественско все е едно тегаво...
До нови цветове, Радост!

права си - все ми е криво на рождения ми ден...печално...
а ти, знам, също си наскоро рожденик - предварителните ми поздрави!

п.п. левачето е твоя думичка и аз ти благодаря за нея!
цитирай
20. scarlety - Честит празник
27.08.2010 20:52
в аванс!:) Не ми се говори за остаряване,че и моят празник наближава!:)) Иначе стихото е чудесно!:) Поздрави и повече усмивки :):)
цитирай
21. kaprizna - "...и сита до гърло съм от безразличие" - това не ми харесва , lila...
27.08.2010 22:32
...а това ми харесва:

"Когато съм другата" - Радост Даскалова

Там съм -
под сводове мои ята,
някъде там -
по нектара в липите,
котка съм...
с бистър гердан от утра,
точно,
където ми видят очите.
Малка съм - Палечка...
имам крила,
имам листенце от роза за лодка,
педя и нещо голям е светът,
и се люлея на пеша на облак.
В дни,
специално скроени по мен,
бенка съм (розова)
в слънчева пазва,
нощем съм сочни зърна от сатен -
пукам се в устни отворени жадно.
Там съм - в неделни камбани и смях,
в поглед на влюбен до глупаво,
нямам посока със име Назад,
там съм...
когато съм другата...


Поздрави и прегръдки!
цитирай
22. hristo27 - Няма разминаване. Отчайващо, но ...
27.08.2010 22:49
Няма разминаване.
Отчайващо, но факт!
цитирай
23. анонимен - ves
27.08.2010 22:52
jidvotat e tyk i toi epred tebe samo go pogledni i dokosni

цитирай
24. injir - Е, понякога рождените дни са и малко ...
27.08.2010 23:18
Е,понякога рождените дни са и малко тъжни... Но е възможност да си пожелаеш нещо пред горящата свещичка! Честит Рожден Ден!
цитирай
25. lila - в аванс!:) Не ми се говори за оста...
28.08.2010 01:28
scarlety написа:
в аванс!:) Не ми се говори за остаряване,че и моят празник наближава!:)) Иначе стихото е чудесно!:) Поздрави и повече усмивки :):)

дай, Боже, всекиму!...усмивки.
здравей, скарлети!
цитирай
26. lila - . . . а това ми харесва: "...
28.08.2010 01:29
kaprizna написа:
...а това ми харесва:

"Когато съм другата" - Радост Даскалова

Там съм -
под сводове мои ята,
някъде там -
по нектара в липите,
котка съм...
с бистър гердан от утра,
точно,
където ми видят очите.
Малка съм - Палечка...
имам крила,
имам листенце от роза за лодка,
педя и нещо голям е светът,
и се люлея на пеша на облак.
В дни,
специално скроени по мен,
бенка съм (розова)
в слънчева пазва,
нощем съм сочни зърна от сатен -
пукам се в устни отворени жадно.
Там съм - в неделни камбани и смях,
в поглед на влюбен до глупаво,
нямам посока със име Назад,
там съм...
когато съм другата...


Поздрави и прегръдки!

само ако знаеш колко горчиво се усмихнах от познатите редове...
благодаря за поздравите и пегръдките, капризна!
цитирай
27. lila - Няма разминаване. Отчайващо, но ...
28.08.2010 01:30
hristo27 написа:
Няма разминаване.
Отчайващо, но факт!

да, така е...
здравей, христо27!
цитирай
28. lila - jidvotat e tyk i toi epred tebe samo ...
28.08.2010 01:32
анонимен написа:
jidvotat e tyk i toi epred tebe samo go pogledni i dokosni


знам какво се опитваш да ми кажеш, но струва ми се вече е късно...
здравей!
цитирай
29. lila - Е, понякога рождените дни са и малко ...
28.08.2010 01:34
injir написа:
Е,понякога рождените дни са и малко тъжни... Но е възможност да си пожелаеш нещо пред горящата свещичка! Честит Рожден Ден!

не знам - сигурно съм повредена нещо, но при мен не е понякога, а винаги това с рождените дни...
обхваща ме такава скръб и такова погребално настроение, че...да не ти разправям...
благодаря за честитките, инжир!
цитирай
30. ognianpeev - Ние цървулите да мрем ли?! Аааа:(
28.08.2010 08:55
Ние цървулите да мрем ли?! Аааа:(
цитирай
31. mamas - Поздрави в аванс!
28.08.2010 09:53
Отвори сърцето си за нови радости :)
цитирай
32. анонимен - ЗАГЛАВИЕТО Е ГЕНИАЛНО
28.08.2010 10:09
ПОЕЗИЯТА ТИ Е ПРОНИКВАЩА, ЗА ДА НЕ КАЖА ПРОНИЗВАЩА ОТ РЕАЛНОСТТА!
ЧУДЕСНА Е !
ОБИЧАМ ИСТИНСКИТЕ НЕЩА!
МРАЗЯ СУЕТАТА И ГЛУПОСТТА!
цитирай
33. flycatblu - Според едни древни вярвания на р...
28.08.2010 11:45
Според едни древни вярвания на розенкройцерите те разпределят човешкия живот на 7 периода в годината от единия рожден ден до другия - последния 7 период е точно преди рождения ден 52 дена и завършва на него. През този период винаги се получава разрушение на стари неща, ума се чувства подтиснат и депресиран...и аз ги изживявам подобно нещата...Но след като мине всичко се оправя...Овен това нещата започнати през този период дават добри и дългосрочни тенденции...и щом побликува стихо все още в този период, след предишното изстриване...нещата с блога вече са стъпили на нова здрава и гравивна опора....А това, че по принцип ни лиши от стиховете си...ние го чувстваме по друг начин...лично на мен сега ще ми се наложи та де "гоня" по другите сайтове...:))))
цитирай
34. tili - Е, сега ме хвана
28.08.2010 11:59
за гърлото! С претъркаляне и усмивки я карай към старостта. Rolling stone трева и мъх не хваща!
ЧРД в аванс! Ще намина и на заплата - за почерпката:)))
цитирай
35. esen - И тъжно, и слънчево до изпепеляващо.
28.08.2010 17:52
И колкото да е странно, стисна гърлото ми, но изпари безразличието и ме зареди.

Старее тялото, ала душата
иглолистна и зелена само,
не бърза никак за оттатък
ражда стих, поддържа пламък.

Бъди честита, вдъхновена и нахъсана и през следващите вдъхновени години!
цитирай
36. elineli - !!!!!
28.08.2010 18:47
Така ти се насладих, Лил.Със сърце и с душа! Спиралата от клипа е вариантът, който семейството ми избра за фамилна татуировка...:)
цитирай
37. lila - Ние цървулите да мрем ли?! Аааа:...
28.08.2010 21:04
ognianpeev написа:
Ние цървулите да мрем ли?! Аааа:(

само исках да кажа, че и катедралите и цървулите умират, когато в тях няма нещо живо...
останалото е въпрос на време.
цитирай
38. lila - Отвори сърцето си за нови радости ...
28.08.2010 21:10
mamas написа:
Отвори сърцето си за нови радости :)

здравей, мамас!
благодаря за пожеланията!
цитирай
39. lila - ПОЕЗИЯТА ТИ Е ПРОНИКВАЩА, ЗА ДА НЕ ...
28.08.2010 21:12
анонимен написа:
ПОЕЗИЯТА ТИ Е ПРОНИКВАЩА, ЗА ДА НЕ КАЖА ПРОНИЗВАЩА ОТ РЕАЛНОСТТА!
ЧУДЕСНА Е !
ОБИЧАМ ИСТИНСКИТЕ НЕЩА!
МРАЗЯ СУЕТАТА И ГЛУПОСТТА!

съвършено верно! - поезия и суета са две взаимноотричащи се понятия...
поезията изисква пълна искреност.
здравей!
цитирай
40. lila - Според едни древни вярвания на р...
28.08.2010 21:15
flycatblu написа:
Според едни древни вярвания на розенкройцерите те разпределят човешкия живот на 7 периода в годината от единия рожден ден до другия - последния 7 период е точно преди рождения ден 52 дена и завършва на него. През този период винаги се получава разрушение на стари неща, ума се чувства подтиснат и депресиран...и аз ги изживявам подобно нещата...Но след като мине всичко се оправя...Овен това нещата започнати през този период дават добри и дългосрочни тенденции...и щом побликува стихо все още в този период, след предишното изстриване...нещата с блога вече са стъпили на нова здрава и гравивна опора....А това, че по принцип ни лиши от стиховете си...ние го чувстваме по друг начин...лично на мен сега ще ми се наложи та де "гоня" по другите сайтове...:))))

наистина не знаех за периода предшестващ рождената дата...благодаря ти за инфото!
нямах понятие, че лишавам някого от нещо...наистина!
смятам себе си за нищо особено и понякога имам пероди, в които се усещам ненужна.
съжалявам за причинените неудобства!

цитирай
41. lila - за гърлото! С претъркаляне и усм...
28.08.2010 21:17
tili написа:
за гърлото! С претъркаляне и усмивки я карай към старостта. Rolling stone трева и мъх не хваща!
ЧРД в аванс! Ще намина и на заплата - за почерпката:)))

добра идея! - търкаляне му е майката!:))
здравей, тили и благодаря за ЧРД-то!
цитирай
42. lila - И колкото да е странно, стисна гъ...
28.08.2010 21:18
esen написа:
И колкото да е странно, стисна гърлото ми, но изпари безразличието и ме зареди.

Старее тялото, ала душата
иглолистна и зелена само,
не бърза никак за оттатък
ражда стих, поддържа пламък.

Бъди честита, вдъхновена и нахъсана и през следващите вдъхновени години!

десятката нацели, есен! - начинът да останеш жив...
благодаря за пожеланията!
цитирай
43. lila - Така ти се насладих, Лил. Със сърце и ...
28.08.2010 21:20
elineli написа:
Така ти се насладих, Лил.Със сърце и с душа! Спиралата от клипа е вариантът, който семейството ми избра за фамилна татуировка...:)

тату? - ама, то не боли ли това?:)
обаче, идеята за този знак е чудесна! - безкрайност.
живи и здрави да сте цялата фамилия!
цитирай
44. yotovava - Поздав
29.08.2010 12:09
Думите ти имат тежести и плътност, поезията при теб живее свой собствен живот, ненатрапчив, но видим и осезаем. Радвам се, че и тук мога да се докосна до твоя свят и да изкажа възхитата си.
Поздрави.
цитирай
45. kaprizna - Подкрепям номер 33...
29.08.2010 13:18
lila, извади от архива това,което харесвам аз и всички твои почитатели...
...не ни измъчвай така, не е честно...
цитирай
46. lily - Честит ден Дар(о)вита !
30.08.2010 00:19
Прама е :-)
Adagio...
/не остаряване/
...и няма нищо по истинско живо от ден-рождението
ЗДРАВЕ!!!
/всичко останало е твой избор/
ЩАСТЛИВА !!!
:-)))

http://www.youtube.com/watch?v=9S_H-EBDpig
цитирай
47. tera07 - Честит Рожден Ден lila :)
30.08.2010 09:21
Пожелавам най вече Здраве.... всичко останало съдбата ни поднася на порции :)
Да редът им не винаги ни харесва, но нали така израстваме ?!
Обичам да влизам тук истинско и живо е при теб ! Бъди щастлива !
цитирай
48. divna8 - Честит рожден ден :):):) Ра...
30.08.2010 11:29
Честит рожден ден :):):)

Радост име носиш и
все радост даряваш...
със стихове разкошни!!!
И радост да получаваш :):):)

Наздраве :):):)
цитирай
49. flycatblu - Честит Рожден Ден
30.08.2010 11:40
Здраве и щастие! С пожелание, все така да ни радваш с прекрасното си и неповторимо творчество...

Поздравче за теб -

http://video.data.bg/19/%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5/100448/%D1%84%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BD_burj_khalifa
цитирай
50. evilyosha - Честит празник! Орисана си с и...
30.08.2010 18:28
Честит празник!
Орисана си с името си, бъди вселената, която се казва Хармония!:)))))
цитирай
51. kukuvica - ЧРД
30.08.2010 18:44
Желая сили, радост и хъс за живот - другото може да се намери тук там и с пари... АААА, забравих да спомена и любовта - нека винаги е с тебе!! Бъди това което си(колокто и лексиконно да звучи). Поезията ти е страхотна, само и единствено защото я пишеш ти ... Бъди благословена !
цитирай
52. lamiata - Щастлив рожден ден, lila!
30.08.2010 18:49
Родена си да раждаш чудеснословности, които нямат възраст! С тях всеки ден започва нов живот!
цитирай
53. eleonoraknyazheva - Честит Рожден Ден, Радост.:))
30.08.2010 19:07
Бъди здрава и все така ни радвай с таланта си. :)))
цитирай
54. dressy - ми чика,
30.08.2010 21:16
Честита да си!
сега и още толкова по толкова по толкова!
те обича ного и желае само либофф и хепинес:))
цитирай
55. mitkolrus - ЧЕСТИТО И ОТ МЕН!
31.08.2010 14:32
Остаряваме бавно - може би не тържествено.
Съжаляваме сигурно - може би за същественото...
Всеки тръгва за някъде - в някой ден, в някой час...
И остава утехата - да ни има след нас!
цитирай
56. lila - Думите ти имат тежести и плътност, ...
31.08.2010 19:40
yotovava написа:
Думите ти имат тежести и плътност, поезията при теб живее свой собствен живот, ненатрапчив, но видим и осезаем. Радвам се, че и тук мога да се докосна до твоя свят и да изкажа възхитата си.
Поздрави.

благодаря за добрите думи, йотовава!
поздрави и от мен!
цитирай
57. lila - lila, извади от архива това, което ...
31.08.2010 19:53
kaprizna написа:
lila, извади от архива това,което харесвам аз и всички твои почитатели...
...не ни измъчвай така, не е честно...

капризна, извини ме за неудобствата, но за да прибера нещата си - не е за да прося внимание...
с големи букви ще сложа вдясно, на блогрола си двете места, на които имам свои неща и така винаги, когато пожелаете ще са на ваше разположение!
извини ме, но аз наистина не съм решила какво ще правя нататък...
всеки има своите периоди...съжалявам...
още веднъж - благодаря за високата оценка за нещата ми и отношението към скромната ми персона!
цитирай
58. lila - Прама е :-) Adagio. . . /не оста...
31.08.2010 19:55
lily написа:
Прама е :-)
Adagio...
/не остаряване/
...и няма нищо по истинско живо от ден-рождението
ЗДРАВЕ!!!
/всичко останало е твой избор/
ЩАСТЛИВА !!!
:-)))

http://www.youtube.com/watch?v=9S_H-EBDpig

благодаря ти, Лили!
и не за друго, а просто, че те има някъде там...
благодаря!
цитирай
59. lila - Пожелавам най вече Здраве. . . . в...
31.08.2010 19:57
tera07 написа:
Пожелавам най вече Здраве.... всичко останало съдбата ни поднася на порции :)
Да редът им не винаги ни харесва, но нали така израстваме ?!
Обичам да влизам тук истинско и живо е при теб ! Бъди щастлива !

дай, Боже, всекиму!
здраве и живот, пък другото - намира му се колая...
благодаря ти за хубавите думи към моя свят!
цитирай
60. lila - Честит рожден ден :):):) Ра...
31.08.2010 19:58
divna8 написа:
Честит рожден ден :):):)

Радост име носиш и
все радост даряваш...
със стихове разкошни!!!
И радост да получаваш :):):)

Наздраве :):):)

благодаря ти, дивна8!
много мило беше от твоя страна пожеланието!
благодаря!
цитирай
61. lila - Здраве и щастие! С пожелание, все ...
31.08.2010 20:00
flycatblu написа:
Здраве и щастие! С пожелание, все така да ни радваш с прекрасното си и неповторимо творчество...

Поздравче за теб -

http://video.data.bg/19/%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B5/100448/%D1%84%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BD_burj_khalifa

благодаря ти за видеото, за поздравите, за всичко!
цитирай
62. lila - Честит празник! Орисана си с и...
31.08.2010 20:03
evilyosha написа:
Честит празник!
Орисана си с името си, бъди вселената, която се казва Хармония!:)))))

остави ме вече мене - днес ти си актуална!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, ИВИ!
ЖИВОТ И ЗДРАВЕ - ДРУГОТО ЩЕ СЕ НАРЕДИ НЯКАК...
НАЗДРАВЕ!
цитирай
63. lila - Желая сили, радост и хъс за живот - ...
31.08.2010 20:07
kukuvica написа:
Желая сили, радост и хъс за живот - другото може да се намери тук там и с пари... АААА, забравих да спомена и любовта - нека винаги е с тебе!! Бъди това което си(колокто и лексиконно да звучи). Поезията ти е страхотна, само и единствено защото я пишеш ти ... Бъди благословена !

подозирах аз, че е по скоро от излъчването ми, а не от гениалността на стихчетата ми...:)
шегувам се със себе си, но ти благодаря за честитките!!!
стократно да ти се връщат пожеланията!
цитирай
64. lila - Родена си да раждаш чудеснослов...
31.08.2010 20:08
lamiata написа:
Родена си да раждаш чудеснословности, които нямат възраст! С тях всеки ден започва нов живот!

оо...виждам нови лица тук?! - ще трябва да наваксам с материала...:)
благодаря ти, ламята, за добрите думи и до нови срещи!
цитирай
65. lila - Бъди здрава и все така ни радвай с ...
31.08.2010 20:10
eleonoraknyazheva написа:
Бъди здрава и все така ни радвай с таланта си. :)))

благодаря ти за пожеланията, Елеонора!
за отношението, за подкрепата, за всичко!
благодаря!
цитирай
66. lila - Честита да си! сега и още толкова ...
31.08.2010 20:11
dressy написа:
Честита да си!
сега и още толкова по толкова по толкова!
те обича ного и желае само либофф и хепинес:))

под кожата си ми, чика...светът ти неведнъж ме спасява - аз трябва да ти благодаря...
живоздрава ного да си!
цитирай
67. lila - Остаряваме бавно - може би не тър...
31.08.2010 20:13
mitkolrus написа:
Остаряваме бавно - може би не тържествено.
Съжаляваме сигурно - може би за същественото...
Всеки тръгва за някъде - в някой ден, в някой час...
И остава утехата - да ни има след нас!

ъъ...под въпрос е дали ще ни има, но давай да даваме, пък каквото - такова...
здравей, митколрус!
цитирай
68. martiniki - Да си радост и смях
31.08.2010 20:16
повече отколкото тъга и болка! Светло и чисто небе!
цитирай
69. lila - повече отколкото тъга и болка! С...
31.08.2010 20:21
martiniki написа:
повече отколкото тъга и болка! Светло и чисто небе!

чул те оня - горе, мартиники!
благодаря за пожеланията и стократна възращаемост към теб желая!
цитирай
70. elpidaa - с малко закъснение. . . чрд - всичко ...
31.08.2010 22:18
с малко закъснение...
чрд - всичко най :)
остарявай с усмивка :)
цитирай
71. malchaniaotnadejda7 - За много години, lia! Здрави и честити!
01.09.2010 22:40
Магична да е копривата край храма ти, като живите ти стихове, та да избуят вярата, надеждата и любовта ти! Да повдигнат небето и поезията, която обичам! Бъди!
цитирай
72. lila - с малко закъснение. . . чрд - всичко ...
03.09.2010 23:54
elpidaa написа:
с малко закъснение...
чрд - всичко най :)
остарявай с усмивка :)

i az zakasniah da ti otgovoria...
blagodaria za pojelaniata, elpidaa!!!
цитирай
73. lila - Магична да е копривата край храма ...
03.09.2010 23:57
malchaniaotnadejda7 написа:
Магична да е копривата край храма ти, като живите ти стихове, та да избуят вярата, надеждата и любовта ти! Да повдигнат небето и поезията, която обичам! Бъди!

blagodaria za krasivite dumi, malchaniaotnadejda7!!
trognata sam ot tiah i ot vnimanieto!
blagodaria ti!!!
цитирай
74. nicodima - E, на патерица - ЧРД!
04.09.2010 18:26
И прави разлика между старост и остаряване ; )... То процесът е един и същ, важно е как се случва...
Ще ти цитирам бившия си шеф, който на петдесетия си юбилей ми каза: " Знаеш ли, вече не благодаря на Бога, че съм се родил, а че съм доживял дотук!"
цитирай
75. rotazia - И от мен сърдечни поздрави за свежест, за радост....Даскалова!
07.09.2010 08:00
Докато не започнем да приемаме всеки нов ден за изключителен Божи подарък, можем да си униваме до края на света! Всяко нещо си има край и начало, но какво от това!
цитирай
76. lila - И прави разлика между старост и о...
07.09.2010 11:03
nicodima написа:
И прави разлика между старост и остаряване ; )... То процесът е един и същ, важно е как се случва...
Ще ти цитирам бившия си шеф, който на петдесетия си юбилей ми каза: " Знаеш ли, вече не благодаря на Бога, че съм се родил, а че съм доживял дотук!"

hubava maksima! - zapomniam ia vednaga!:)
zdravei, nicodima!
цитирай
77. lila - Докато не започнем да приемаме в...
07.09.2010 11:05
rotazia написа:
Докато не започнем да приемаме всеки нов ден за изключителен Божи подарък, можем да си униваме до края на света! Всяко нещо си има край и начало, но какво от това!

da! - jivotyt prili4a na gevre4e - bez krai i na4alo...
zdravei!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062888
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621