Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2011 14:27 - РУНА ЗА СВОБОДА
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 1801 Коментари: 0 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Този кон ме очаква отдавна на хълма.
Инкрустира в луните ми фин силует -
как във сини треви е нагазил до хълбок,
как е шия извил - без юзда, без въже.
Как, издул барелефи от мускули, диша
с разширени от тичане ноздри и как
с грациозна походка контура си пише
в тъмнината, проблеснал око с цвят на мрак.

Знам, че мене очаква и дългата грива,
неслучайно е сякаш моя коса.
Мене вика, когато призивно процвилва.
Затова - цял живот все нататък вървя.
По корем и по лакти към него се влача
и нагоре, по хълма - тъжен Сизиф,
все избутвам по моя си, странния, начин
на живота си камъка - ръбест и сив.

Някой ден ще се срещнем там, горе, със коня.
Ще е праскова утрото на ранина.
Ще се срутва животът ми-камък по склона,
спрял да бъде за мене досадна юзда.

Този кон ми е тръгнал по вените в синьо
и през сбруята "време" ще го допълзя.
Моят кон – на небето в камея застинал
с най-желаната руна - за свобода. 





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060102
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621