Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2011 02:46 - Бягай, мой светулко!
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2214 Коментари: 0 Гласове:
19

Последна промяна: 22.10.2012 21:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Късно ми кацаш, светулко, на рамото.
Здрачът ми вече е с цвят на къпина.
Вече ноември е - леден и мраморен
и с аромат на канела и вино.
Дърпат му погледа, вперен в камината,
други светулки - искрят по дървата.
Аз съм, светулко, на педя от зимата -
сребърни нишки ми пият косата.

Късно ми идваш - сбогувах се с лятото.
Склопих му вчера, с въздишка, окото.
Кухо и празно отеква ми лявото -
свърши ми времето за през просото.
Вече съм тъмен пътник към корена -
свита в копитце еленово лягам...
Ти потърси си друга сред хората.
Бягай от мене, светулко... бягай!
R.D.

image









Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060046
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621