Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2011 16:17 - БАЛАДА
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 1946 Коментари: 0 Гласове:
20

Последна промяна: 11.11.2011 16:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Жълти листа като плахи секунди
капят по мене от стария бряст.
Толкова друга съм, че ми е чудно -
аз ли съм още или не съм аз?
Вече не мога дори да заплача.
Тихо е времето, тихо е в мен.
Само листата на бряста прекрачват
право в смъртта си с безмълвен рефрен.

Е, покръжи ми сърцето по тебе,
във пируети край тебе летя…
После, ненужно, се сгуши и легна -
жълто листенце на хладна земя…
После ще дойде дъждът, ще закапе
на монотонни студени сълзи…
После слана ще го сгърчва и хапе,
докато то чак докрай се стопи…

Жълти листа като тихи секунди
късия птичи живот ми броят.
Този, когото избрах, не ме пусна
нито в сърцето си, нито в ума… 
Р.Д.

vbox7.com/play:95753f28



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061143
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621