Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2012 17:02 - ДИАЛОГ С ОГЛЕДАЛО
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2533 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 18.11.2012 22:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Усмихни ми се вече, живот!
Докога ще ти гледам сърдитата мутра?
Аз съм само един дон Кихот
и ме чака война с великани и утре.

Усмихни се, че се уморих
да обръщаш към мен все "печалния образ".
Аз от него години се крих,
като мишка, изпаднала в ужас от кобра.

За едната усмивка от теб,
се прилъгвам, все още, да пъпля из дните,
да играя ту длаб, ту пък жлеб
за петте си дъски с два пирона забити.

Усмихни ми се! Може дори
да е щърбаво, криво и малко насила,
да е бегло и само с очи,
или просто - любезна усмивка по милост.

Усмихни ми се вече живот!
Как така се усмихваш? Не съм го разбрала!
(Как се случих такъв идиот!?)
Откъде да се сетя, че си огледало?

Р.Д.
29.07.11

image
 






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061048
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621