Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2012 12:30 - ДВЕ СТЪПКИ НА МЪЖ И ЧЕТИРИ ЛАПИ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2477 Коментари: 0 Гласове:
19

Последна промяна: 01.02.2012 16:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Защотото оставих гласа си да скита -
бездомник, от гладните глутници хапан,
пропуснах мига да им видя следите -
две стъпки на мъж и четири лапи.
Брега си, премръзнал, прегръщах до бяло
и бяха очите ми толкоз неясни.
Не ги забелязах, унесена цяла
в неверния слог на фалшиви Пегаси.

А те са ме бродили ребром и кръстом,
за мен са оставяли, в горската папрат,
трохите на Хензел и Гретел до вкъщи -
две стъпки на мъж и четири лапи.

Очите си само да върна на място
и в чайника да забълбукат малини,
брегът ми, изронен до кътници вдясно,
би имал в атласите някакво име.
Дори няма нуждата да им говоря,
да правя света си за друг по-понятен.
Те знаят вратата ми как да отворят.
Две стъпки на мъж и четири лапи. 


Р.Д.

image



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062929
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621