Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2012 18:05 - Пътят, който не води към Рим
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 1987 Коментари: 0 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
През дима на цигарата
усмихва се старата,
забранената, грешна любов,
а в нозете и кротко
(малко черно животно) -
свито дяволче спи на кълбо.

Уж бе вече ми казала -
че наивните мразела,
уж държеше на "без епилог",
а стои днес срещу ми,
и ме стреля със думи -
малка пластика стил belle epoque.

По ъглите навързани,
бълнуват несвързано
всички мои предишни мечти,
а проклетото дяволче,
със окото си (лявото)
ми намига - уж спи, а не спи.

Ах, как искам да можех,
да и кажа: "Госпожо,
всички пътища водят към Рим.
Нека Ваши останат,
само пътя към храма
не ми вземайте - той е един."

Р.Д.
image







 



Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062878
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621