Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 23:43 - ЖИТИЕ ВЪРХУ БИТИЕТО
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2970 Коментари: 0 Гласове:
23

Последна промяна: 10.04.2012 17:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще си измисля някакъв живот,
какъвто си признавам, че го нямам.
Щастлив. Насън, наяве - бод след бод,
с фантазиите си на килограми.

Ще кърпя сивото си битие -
ще го усмихвам с едри цветни кръпки.
Не лъжа себе си – не съм дете.
До тук вървях, а не оставих стъпки.

Ще си го намечтая друг и мой.
Страхотно бива ме да съм мечтател.
И после няма да се питам кой
от двата ми живота е предател.

Простих си истини, простих лъжи
и обещах си, че ще оцелея.
Живота си със шини от мечти
превързвам, та дано го доживея.

Ще го измисля. Някакъв красив.
Макар, че друг ми бе написан свише.
Изкуство е да се опазиш жив.
Изкуство е и да се пренапишеш.


27.03.2012 
R.D.

image





Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060044
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621