Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2012 16:01 - Дъжд под покрива
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2258 Коментари: 0 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Вали и драска по прозорците
дъждът с прозрачните си нокти.
А аз мълча. По-безпризорен е
гласът ми и от уличните котки.

Настръхнали врабчета - думите,
се пръснаха да дирят сухо.
Присъщите ми недоумици -
отвя ги нейде онзи, дето духа.

И уж под покрив съм, разперил се,
над мен, с пола от керемиди,
а съм дъждовна. Начумерено
мълча и сричка даже ми се свиди.

Каквото имах - изприказвах го.
Сега говоря с дъждовете.
Не ми остана нищо за опазване.
Валете, тихи дъждове, валете.


Р.Д.

image





Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060104
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621