Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2012 13:44 - Остров за кон
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 3236 Коментари: 0 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Почти не присъствам, почти не живея -
уж остров в атласа, а всъщност – петно.
Отплува последната лодка от кея
и даже не махна за сбогом с весло.
Набърчил челото си пясъчно, плажът,
събрал водорасли, черупки, перца -
по детски опитва се да ми покаже,
че с времето тръгва си всяка вълна.

Че още съм жива и птиците още
гнездят по самотните мои скали,
че трудно ръкавът на прилива нощем
от морските карти ще ме изличи.
След толкова много случайни Петкани,
след всеки избягал от мен Робинзон,
разбирам ината си тук да остана -
не вярвам в размяната „остров за кон“.


30.04.2012 

image





Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060778
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621