Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2012 11:54 - ПОВИКА МЕ НОЩТА
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2181 Коментари: 0 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Далечен вик на нощна птица -
сол на старите ми рани,
прелита звездната тъмница,
да кацне в мен с криле прибрани.

Бълнувам – ненаскитан скитник,
земните меридиани
и все се питам упорито -
да тръгна или да остана.

Замина ли – ще ме завръща
всеки вик на нощна птица,
да слушам бялата ми къща
как плаче с клепки от лозници.

Ако остана – ще се питам
мъртва ли съм или жива.
Животът е роден да скита.
И обич може да убива. 

Р.Д.





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060110
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621