Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2012 19:36 - НЕ СМЕ...
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2282 Коментари: 0 Гласове:
22

Последна промяна: 17.06.2012 13:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Отвори във черно окото си мракът
от будни кафета, прелял суета,
учуден, надникна безлунно в стъклата,
да види как звучно и обло мълча.

Препусна със хиляди бели зеници,
напукал очите ми в нервни петна,
раздърпани, с писък, и нощните птици
опипаха ханша пиян на нощта.

На дрезгави улици потните пръсти
засричаха пъзел от тъмен опал,
от жици и прилепи, мракът прекръстен,
прозя се и сладко отново заспа.

Останаха само провлечени стъпки,
по късното рано, да кашлят рефрен,
по моето ляво да вшиват на кръпки:
“не-съм-аз-за-теб-и-не-си-ти-за-мен”…

R.D.

image 




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061063
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621