Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2012 17:06 - КРИЛО ЗА ЗАКРИЛА
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 2375 Коментари: 0 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Ти няма никога да разбереш
цвета на дългите ми листопади.
Как самотата, крехка като скреж,
на гърлото ми всяка сутрин сяда.

И колко къси са каишките
на мислите - настръхнали зверчета,
как всеки ден е рейнджър в мисия -
мълчи в блатата да опази тебе.

Ти няма никога да се досетиш
с какво заплащам тишината ти,
как скърцане на зъби прави песен
и как се носи недостатъчност.

Ти няма никога и да научиш,
как всеки ден се ампутира липса,
как вие празнотата като куче,
и ореола ти с какво изписвам...

Мълча и се преструвам, че ме няма,
че просто съм една усмивка мила,
че онова на лявото ти рамо
не е крилото ми - да те закриля.
Р.Д.







Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1061105
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621