Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2012 01:01 - НАПРАВИ МИ КАФЕ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 4139 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 25.10.2012 01:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази сутрин съм бяла и розова
и усмихвам се глезено с всички очи,
под ръцете ти - два клона лозови.
Не ме бутай да ставам, пък... ставай си ти!

И не искам да знам колко късно е.
Стига с тоя часовник! (Какво си хлапе!?)
Ще те нагъделичкам до пръсване!
Всъщност, чакай - защо не направиш кафе?

Тази нощ беше просто вълшебница!
Още пълна с нега, помежду ни лежи.
На бонбонени капки, кръвта ми обсебила,
по очите ти, с облачни лапи пълзи.

Престани да ме мериш с възглавници!
Ставай бързо! Броя не до три, а до две!
Пак ли почваш с това... Що за навици?
По-добре да ми беше направил кафе.

Р.Д. 

image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062936
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621