Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 17:42 - ТЪЖНА СЪМ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 6010 Коментари: 0 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Защото съм тъжна
и вятърът с пръсти,
засвири на флейта в комина.
И, чак до паважа,
дъждовни и гъсти,
небето разпусна косите си фини.

Присви се от болка
и после...заплака,
неискан, самотният облак.
Защото съм тъжна,
захлипа и мракът,
синеещ отвънка с окото си обло.

Умислен и мокър, изплака капчукът
и после,
в ръмежа, заглъхна.
В камината, огънят тихо припука
и въглен, отчаян,
последно въздъхна.

Сълзици пророни и в здрач се погреба -
стопи се от мъка свещта.
Защото съм тъжна...
тъжна без тебе -
от плач, като мен, посиня вечерта.

Р.Д. 




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1060113
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621