Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 02:52 - ПРЕДОЗИРАНЕ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 4058 Коментари: 0 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Животът ми от нямане е предозиран.
Върти се в хамстерското колело,
в очите му цъфти наострена секира
и никой не го гали със перо.
А идва зима и надменните айсберги
подпират хоризонта с рамена,
размахва нишка-пръст прокъсаната черга:
„Тук, според мен протягат се крака!“
По вените пълзи поредна доза „няма“
и трови молекулите мечти.
Ни ход напред, ни път, а яма подир яма.
Пълзя, макар че...как ми се лети!
И ангел да изпратят - няма да помогне.
Животът ми - отдавна увреден,
ни ад, ни рай ще може вече да го трогне.
От „няма“ няма досега спасен.

Р.Д. 
image





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1062850
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621