Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2008 15:13 - Homeless
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 1127 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 26.04.2010 18:22


Homeless


Нощта
прави градовете по-големи, човеко...
Фо ще ти каже.
И как уличните лампи присвиват око
като пресметливи проститутки,
и колко е хищен асфалтът под пробити подметки...
Фо знае.
Че булевардите летят нощем,
а тъмните пресечки душат
с лакоми ноздри в очите ти,
че извратеняците излизат на лов,
а сенките имат навика да убиват.
Фо е виждал.
Искаш ли глътка, човеко?
Нощем Фо тръгваше,
а скъпите му мокасини захапваха пейзажа.
Там, в баровете с билярдите -
като пума в лепкавия полумрак...
много хард, нацепен от точните му изстрели...
Неон и рок...ЗиЗи Топ, човеко!
Фо знаеше как да блъска изпъкналите очи на билярда
в печеливши карамболи...
а сферите да се крият по джобовете
на тъмно от срам...
Залагаха, човеко.
Джим Бийм и смачкани банкноти,
и онези малки фльорци,
с лъскащи очи и бедра...
Yeah...
Не се мотай там!
Тези кофи са мои, човеко!
Намирам нещата и те ми движат мислите.
Плъховете - също.
Шмугат се в тунелите на мозъка ми,
и мислите ми се размърдват,
като хлебарки в контейнер...
Фо обича да раз-миш-лява.
Там, сврян в кашона си...
Докато луните се преструват на билярдни топки,
докато градовете нощем стават по-големи,
и дебнат зад ъглите да прегризят нечие гърло...
Фо знае това, човеко...
Фо знае.
26.11.07

http://uk.youtube.com/watch?v=Vb5LulvmfYM



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dressy - уау
09.07.2008 20:46
това ми е любимото:))
цитирай
2. lila - -----------
09.07.2008 21:01
и аз си обичам Фо...защото Фо знае...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1063168
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621