Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2008 12:36 - Носталгично
Автор: lila Категория: Изкуство   
Прочетен: 2057 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 01.10.2012 14:06


Носталгично image В старата къща, точно до парка,
(още въздишат пред нея липите)
бяха ни думите толкова малко,
че досега си навеждат очите.

Птици отчаяно кърпят небето,
грачи раздраното минало време.
Ти си на палци до другия петък,
аз съм бодливата топка от нерви.

Мерим на пръсти избраните примки,
във вратовете ни впили филизи.
Ето животът ми - купчина снимки,
твоят - по горното копче на риза.

Там, над липите и старата къща,
изгревът идва само по навик.
Няма ни алени в него и също,
няма ни в залеза, гаснещ в лилаво.

Старата къща, в дрезгави мисли,
сигурно помни ни - влюбени двама.
Някой напук по вратата е писал:
“В старата къща вече ни няма!” 13.03.07

http://www.youtube.com/watch?v=G7iJC0VfxX4


Тагове:   Носталгично,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Велика си !
13.08.2008 15:28
Велика си !
цитирай
2. lila - ----------
13.08.2008 15:44
нищо не съм аз...само един човек, и много спомени.
цитирай
3. rotazia - Tи си добър пазач на спомени, а аз не, ...
13.08.2008 18:47
Tи си добър пазач на спомени , а аз не , аз ги гоня , пропъждам ги , не понасям тяхната жестокост , двойно съм наказана , да ги имам , много и красиви , и да ми причиняват болка ...Сивотата на момента ме избра да я нищя ...и и се отдавам , лека вечер !
цитирай
4. lila - ----------
13.08.2008 20:30
нищо красиво не си отива!...имай си ги, а болката - нека си върви!
цитирай
5. marteniza - ! :(
16.08.2008 16:18
По-тъжно можеше да бъде само ако не се беше случило. Отключвай понякога изворите, като в този стих. Даряваш свежест. Може пък да има Алеф, където всичко е /било/ събрано /ще се събере/? в една точка. :) Може и да няма. Тогава някой сяда под липите и го измисля.
цитирай
6. lila - ---------
16.08.2008 19:53
нее...тук специално не шехерезадствам...имаше такива липи, и такова момче...само аз вече не съм същата.
цитирай
7. marteniza - Щом си спомняш
16.08.2008 20:57
Щом си спомняш, значи си И същата. Но малко по-лилава. Нема лошо. Не ти ли се е случвало да донаписваш сцени от миналото, без дори да си даваш сметка за това? Защото "паметта, слава Богу, е най-великият лъжец"?...Това нямаше отношение /само/ към стиха. Просто "всяко назоваване ограничава от една страна и отприщва фантазията, от друга". Пишещият щрихира, читателят донаписва, всеки чете свой уникален текст, дори самият автор, ако погледне произведението си след време. Аре, че днеска нещо се разломотих. Хванахте ме прегракнала, а като не мога да говоря, трябва "поне" да пиша.
А ти знаеш ли със сигурност, дали Шехерезада е срещала Синдбад? Аз си блъскам главата, откакто превеждах анимационното филмче. Трябваше да питам самата Шехерезада - срещнах я наскоро, не бях я виждала през последните 400 години. Беше написала нещо за един луд швейцарски лекар и неговото творение. Докато изпитваше носталгия по младостта си. :)
цитирай
8. lila - ---------
16.08.2008 21:22
хахаааа...да ти имам метлата пропелерна!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1063170
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621