Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2011 17:16 - СУТРЕШНИ МОНОЛОЗИ
Автор: lila Категория: Поезия   
Прочетен: 1829 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 31.10.2011 17:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image   Понеже мрачна е утробата на утрото ще ме възкръсне ароматът на кафето. И "вчера" ще ми се повтори пак и в “утре“-то, неслучено, неказано и докъдето.     Дори и котката на моя зид от камъни, най-аметистовите ириси да има, пак няма да се случа никому и няма ме, в аналите на идващата вече зима.     И днес след котешките стъпки под чимшира ми, ще се подреждат, в пъзел от мълчания, несбъднатите още думи за намиране и всичките ми неми колебания.     И колкото и пръсти да протяга утринта, ще топля моите в недоизпита чаша, ще доживея слято казана до вечерта, без думичка на някого да кажа...   Радост Даскалова  



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lila
Категория: Поезия
Прочетен: 1063209
Постинги: 339
Коментари: 2177
Гласове: 11621